Gå til innhold

Jeg snoka på samboerens telefon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jobber turnus og har hatt fri denne uken. Han kom hjem mandag og har vært på dårlig humør hele uka. Kommet med små stikk til både meg og ungene. Ikke akkurat trivelig å ha han her kan man si..

Nå gikk han å la seg og telefonen ble liggende igjen i stua. Jeg klarte ikke dy meg, så jeg kikka inn på Facebooken hans.

Fant ut at han nå nylig har tatt opp igjen kontakten med eksen :(

Dette var ei han brukte LANG tid på å komme over, og jeg lurer på om han gjorde det i heletatt.

De har nå skrevet ganske mye, og meldingene går mye på at de savner hverandre og de skulle ønske at samboeren min kunne være med på en tur hun skal på nå.

Kjenner jeg er helt kvalm nå!

Vi har vært sammen i 10 år

Vi har 2 barn sammen, hus, bil, gjeld - alt!

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, hvor jeg skal ta det fra her.

Har lyst å la samtalen ligge åpen slik at han ser at jeg har lest den når han åpner telefonen i morgen. Blir det dumt??

Uff, herregud så dumt jeg føler meg. Som en billig erstatning for henne han har tenkt på og elsket i alle disse 10 årene :( :(

Anonymous poster hash: 93a85...780

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg hadde pakket en bag til ham, lagt telefonen slik du foreslo oppå bagen, og skrevet en lapp hvor du skriver "God tur!".

Anonymous poster hash: cdac4...900
Skrevet

Ønsket å bli med på turen? Skal han det? Jeg hadde isåfall ventet til han kom hjem. Tatt ett oppgjør da.

Anonymous poster hash: e8877...931

Skrevet

HI, har du snakket med samboeren din i dag?

Anonymous poster hash: 21eca...bc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...