Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Jeg som ventet på kjæresten min❤ Hadde vært sammen 10 uker da jeg dro først på ferie. 5 uker ble til 6, men nå er han på vei hjem. Så sitter jeg her alene i natten og bekymrer meg for den lange turen. Han og en kamerat kjører fra Dubrovnik til Drammen. Får ikke tak i han nå, håper de sover. Sov ikke natta før og har kjørt i hele dag. Virkelig min livs kjærlighet dette her, og det ee så godt. Er nok også derfor jeg er så engstelig. Om jeg legger meg, tenk om det ikke er en mld når jeg våkner. Hater disse tankene. Måtte bare få det ut damer. Takk for at du gadd å lese. Anonymous poster hash: 3e98c...299
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Ventetid er tortur. Men snart har du ham i armene dine <3 Anonymous poster hash: 76970...11a
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #3 Skrevet 19. august 2016 Ja, det skal bli godt. Prata med han nå, han har bare sovet 30 min. Må si jeg ikke liker dette. Skal hente han i natt, gleder meg❤ Anonymous poster hash: 3e98c...299
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #4 Skrevet 19. august 2016 Her er vi på uke 11. Han er i Bosnia. 11 uker igjen til han kommer tilbake. Blir gal. Heldigvis skal jeg dra å besøke han snart da! Det blir kjempe godt å se han igjen! Anonymous poster hash: ef373...99d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #5 Skrevet 19. august 2016 okay da skal ikke jeg klage. er på vei til kjæresten min nå vi har ikke sett hverandre på 6 dager😂 men følest ut som en evighet. kan ikke forestille meg kossen de e når de blir vekesvis uten å møtest😥 kos deg me typen når han kommer😉 Anonymous poster hash: d95d6...91e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå