Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Hvis barn har angst og bekymringer for noe, blir de som oss voksne anbefalt å eksponeres for det de har angst for (møte nye mennesker, bli med på nye aktiviteter etc) eller anbefales det i behandlingen å skjerme de? I så fall, hvorfor? Skjønner at det er individuelle forskjeller men interessert i å høre fra dere med erfaringer.... Anonymous poster hash: d84fc...f3c
Fullrulle86 Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 (endret) Det er nok ikke så svart-hvitt dessverre. En behandling kan funke for noen, mens andre må behandles på annen måte. Har du et barn med angst som overskygger dagliglivet ville jeg fått en henvisning til BUP og fått den hjelpen barnet trenger. Endret 18. august 2016 av Fullrulle86
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Det finnes det egentlig ikke et entydig svar på. Hva skyldes angsten? Bør barnet bearbeide et traume som har gitt angst-symptomene? Eller er barnet bekymret av natur, og trenger hjelp og støtte til å håndtere følelser og utfordre egne grenser? Anonymous poster hash: 4bff6...817
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Ikke mitt barn...min stesøster på 12 år... jeg kjenner ikke detaljene nok. Bare lurte om noen visste noe på generelt grunnlag. Anonymous poster hash: d84fc...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå