prinsnummer3 Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Mormoren til min mann døde i går og skal begraves i neste uke. Jeg er nettopp begynt i ny fast jobb. Jeg vil selvsagt gå i begravelsen og på samlingen etter, men tenker siden jeg nettopp har begynt kan jeg få med meg møtet på jobben som er på kvelden. Vi har 4 barn minste på 7 år, som skal være med. Hva mener dere. Skulle jeg tatt fri hele dagen, eller er det naturlig at jeg går på personalmøte?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Den synes jeg er litt vanskelig. Såsant mannen din og ungene ikke er helt knust av at mormor/oldemor er død, så tror jeg at jeg ville prøvd å få med meg personalmøtet om kvelden. Kommer litt an på hvor tidlig møtet begynner og hvor lenge det varer. Anonymous poster hash: 149c1...5c9
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Prøvde å redigere innlegget, men fikk det tydelig ikke til😜 Vi har ikke hatt kontakt med henne de siste årene da hun har vært sterkt dement og bodd et stykke unna. Ungene vet knapt hvem hun er. Anonymous poster hash: d7167...3c7
TPK Skrevet 19. august 2016 #4 Skrevet 19. august 2016 Ville gått på møtet om jeg ikke var helt utgrått og trist, og så sant mann og barn har det greit og klarer seg selv
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #5 Skrevet 19. august 2016 Etter min mening er det ingen tragedie at en gammel, dement dame dør. Det er selvfølgelig trist, men som oftest vil det være en slags lettelse for de pårørende at den gamle endelig får slippe. Dersom din mann er knust av sorg eller må støtte/hjelpe sin egen mor i begravelsen bør du stille opp. Hvis ikke, så bør du absolutt prioritere den nye jobben din. Anonymous poster hash: 56a03...6d0
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #6 Skrevet 19. august 2016 Jeg ser ingen tragedie i at en gammel dement dame dør. Personlig ville jeg ikke hatt noen problemer med å gå på personalmøte på kveldstid den dagen. Selv var jeg ikke i begravelsen til min manns bestemor. Hun var også gammel og dement og vi hadde hatt våre gode stunder for flere år siden. De siste årene husket hun ikke hvem jeg eller vi var. Jeg hadde ikke anledning til å gå i begravelsen da jeg hadde eksamen samme dag. Anonymous poster hash: 7e41c...37b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå