Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Jeg har hele livet fram til jeg passerte førti, vært tynn som en strek. Plutselig er jeg så veldig sulten og glad i mat hele tida. Kiloene renner sakte men sikker på. Fatter ikke hvorfor jeg plutselig er så sulten. Kan legge til at jeg ikke spiser godteri og kaker i det hele tatt, så det det jeg legger på meg av er middag, frukt, juice og brødmat. Noen som kan tipse meg om noe som er godt, enkelt og som jeg kan spise ofte uten å legge på meg? Trenger å ha noe å spise... Anonymous poster hash: 06f3b...cac
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Jordbær, blåbær og minigulrøtter er min redning om jeg må ha noe å knaske på
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Kutt bort juicen, minimer fruktinntaket og spis heller bær fremfor frukt. Begynn å spise proteinbrød istedenfor vanlig brød. Få i deg nok fett til hvert måltid, da holder du deg lenger mett. Bruk masse grønnsaker og kutt ned på pasta, potet, mais, ris osv. Vil tro du nå spiser slik at blodsukkeret ditt blir ustabilt, og da vil du bli oftere sulten og sugen på noe. Anonymous poster hash: 825f2...ce8
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Takk for svar. Proteinbrød må jeg sjekke opp. Hva er det? Anonymous poster hash: 06f3b...cac
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 Takk for svar. Proteinbrød må jeg sjekke opp. Hva er det? Anonymous poster hash: 06f3b...cac Du finner flere oppskrifter på det om du googler. Noen lager brød med f.eks. egg og f.eks. kvarg i. Noen lager brød uten melk, med mye nøtter i. Proteinbrød har ikke vanlig hvete eller korn i seg. Google så finner du mange gode oppskrifter på proteinbrød. Det er også mulig å kjøpe det enkelte steder. Stor fordel er at man holder seg mett mye lenger. Anonymous poster hash: 825f2...ce8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå