Gå til innhold

nervøs for kul under armen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk til legen for 2-3 mndr siden da jeg hadde en bitteliten kul under armen...fikk beskjed om at det bare var en hoven lymfeknute og ikke noe å tenke på... kulen har vokst litt.. er som en klinkekule. .hard og rund.. ikke noe vondt...har ikke Vært syk eller fått noen skade på huden..

jeg må dra til legen igjen.. men lurer på om noen har erfaring med kuler og hvilke symptomer de ga..Hva det var..?

Anonymous poster hash: 43ea4...54d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymous poster hash: ea28a...159

Skrevet

Erfaring: kreft - kul fjernet i tidlig stadie - ingen etterbehandling. Få den ordentlig sjekket. Det kan like gjerne være uskyldig, men må sjekkes.

Skrevet

Få den sjekket! Jeg fant kul i brystet i forgårs. Gikk til fastlege dagen etter. Han trodde ikke det var farlig pga den var i utkanten, men henviste meg til mammografi for å utelukke det. Krev det av legen din!

Anonymous poster hash: 3f71b...8f4
Skrevet

Erfaring: kreft - kul fjernet i tidlig stadie - ingen etterbehandling. Få den ordentlig sjekket. Det kan like gjerne være uskyldig, men må sjekkes.

Kan du si litt mer? Var det kul under armen? Andre symptomer?

Jeg irriterer meg litt over at ikke legen tok det litt seriøst med en gang..

godt å høre at det gikk bra med deg forresten 😊

Anonymous poster hash: 43ea4...54d

Skrevet

Takk.

Det var en kul under armen. Absolutt ingen andre symptomer. Krev å få kulen din skikkelig sjekket. Mest sannsynlig er det uskyldig, men du må få vite det sikkert. Lykke til!

Skrevet

Lykke til..Vi bekymrer oss for mye.. men greit å få det sjekket😊

Skrevet

Fant en i februar som ble gjennomsjekket med mamo og MR, men ufarlig. Har den enda, den er litt mindre enn da.

Behøver ikke være noe..

Anonymous poster hash: 89ab8...3b5

Skrevet

Jeg hadde kul i brystet og ble sendt til mammografi ganske raskt, viste seg å være en helt ufarlig cyste, men jeg er så glad legen tok det seriøst!

Syns det høres ut som du har en lege som tar litt vel lett på det.. Krev en mammografi. Mest sannsynlig er det noe helt ufarlig, fettkul f.eks, men kuler under arm/i bryst skal sjekkes grundig.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 59951...d5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...