Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Har begynt å slite med smerter i venstre skulder de siste ukene. Har en jobb med endel tunge løft, så det er nok grunnen. Klarer fint å løfte armen, men kjenner stadig oftere en murrende smerte som stråler nedover armen. Har hatt fri snart en uke, men kjenner likevel murringer. Noen tips om hvordan jeg kan bli bedre? Aldri opplevd dette før. Føler ikke det er så ille at jeg bør kontakte lege heller. Anonymous poster hash: f17a3...c90
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Ikke la det gå for langt før du kontakter lege. Det gjorde jeg og endte opp med en utrolig smertefull senebetennelse Anonymous poster hash: 31b76...fd6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Tøy brystmuskelen om du greier, samme med biceps. Unngå ALT av sukker og raske karbohydrater, og få i deg omega3. For å dempe ev. betennelse. Og få en sjekk hos f.eks. en naprapat eller kiropraktor, en del skulderproblemer kan kommer fordi nakken ikke fungerer optimalt og dermed også påvirker skulderen. Og når smertene er redusert - trening og trening og atter trening for å holde deg i form nok til å tåle jobben. Riktig trening og riktige tøyninger! Anonymous poster hash: ca3a2...f93
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Tøy brystmuskelen om du greier, samme med biceps. Unngå ALT av sukker og raske karbohydrater, og få i deg omega3. For å dempe ev. betennelse. Og få en sjekk hos f.eks. en naprapat eller kiropraktor, en del skulderproblemer kan kommer fordi nakken ikke fungerer optimalt og dermed også påvirker skulderen. Og når smertene er redusert - trening og trening og atter trening for å holde deg i form nok til å tåle jobben. Riktig trening og riktige tøyninger! Anonymous poster hash: ca3a2...f93 Takk for et fint svar! HI Anonymous poster hash: f17a3...c90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå