Gå til innhold

Angrer dere for forloveren dere valgte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall hvorfor? Og hvilken relasjon har/hadde du til vedkommende?

Anonymous poster hash: 61a11...0c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde broren min som forlover. Angrer ikke et sekund!

Skrevet

Jeg hadde søsteren min, og jeg angrer på det valget. For henne betydde statusen over å være forlover, mer ennå faktisk være der for meg når jeg trengte henne.

Anonymous poster hash: f998c...0f7

Skrevet

Jeg hadde søstern min. Ville gjerne hatt bestevenninna mi. Men jeg lovet søstern min for maaaange år siden at hun skulle få være min forlover om jeg giftet meg. Da jeg fortalte henne om frieriet hadde hun ikke glemt det.... anyway, min besteste venninne var tilstede i bryllupet hun også ❤

Skrevet

Nei, men for min del var det bare en formell greie. Kunne gjerne hatt min egen mor, som jeg for øvrig avskyr, uten at det hadde spilt noen rolle.

Skrevet

Jepp. Barndomsvenninne som var ikke tilstedeværende for meg hverken under utdrikningslaget mitt eller under bryllupet pga. hun føda nesten 2 mnd før bryllupet. Angrer på at jeg ikke henta inn en ekstra forlover pga. det.

Anonymous poster hash: 76468...fe6

Skrevet

hadde bestevenninne som forlover. har ikke noe kontakt med henne nå og skilt er jeg også.

tror jeg angrer mest på ekteskapet. :-)

Anonymous poster hash: 22ba2...e73

Skrevet

Foreløpig ikke, men vi har ikke giftet oss enda, så jobben deres er ikke over 😄 Jeg har to da, så de får hjelpe hverandre

Skrevet

Jeg hadde søstern min. Ville gjerne hatt bestevenninna mi. Men jeg lovet søstern min for maaaange år siden at hun skulle få være min forlover om jeg giftet meg. Da jeg fortalte henne om frieriet hadde hun ikke glemt det.... anyway, min besteste venninne var tilstede i bryllupet hun også ❤

Skrevet

Hadde bestevenninnen min som forlover, og i ettertid viste det seg at hun hatet mannen min og ikke orket å ha noe mer med meg å gjøre pga ham. Så vi har ikke kontakt lenger. Men nei, det er jo ikke noe å angre på... har ingen betydning for meg nå.

Anonymous poster hash: a1250...6a6
Skrevet

Hadde mine to beste venninner på daverende tidspunkt... Angrer på at jeg ikke valgte min søster, eller en "solid" barndomsvenninne

Skrevet

Jepp. Barndomsvenninne som var ikke tilstedeværende for meg hverken under utdrikningslaget mitt eller under bryllupet pga. hun føda nesten 2 mnd før bryllupet. Angrer på at jeg ikke henta inn en ekstra forlover pga. det.

Men du forventet vel ikke at hun skulle stille opp for deg når hun hadde en prematur baby å ta seg av?

Skrevet

Jeg hadde to og angrer overhodet ikke. Bestevenninnene mine gjennom 18 år. Er ikke så close nå lenger fordi vi bor langt fra hverandre, men de kommer uansett alltid til å bety uendelig mye for meg. De var også kjempeflinke og tilstede gjennom hele prosessen

Anonymous poster hash: ce58e...f92

Skrevet

Anonymous poster hash: 76468...fe6 [/quote

Syns ikke synd i deg. Jeez

Anonymous poster hash: a5b4b...ba7

Skrevet

Hva forventet du egentlig da du valgte forlover som skulle ha baby så kort tid før bryllupet?

Anonymous poster hash: 776f5...bbe

Skrevet

Angrer ikke. Barndomsvenninne som alltid har vært der ❤

Skrevet

Nei. Hun har vært blant mine nærmeste i mer enn 30 år nå.

Anonymous poster hash: bf8b0...422

Skrevet

Både ja og nei dessverre.. Hun er ei veldig nær venninne av meg, men i det siste har det dukka opp mye sjokkerende ting om henne som gjør meg regelrett forbanna. Hun har løyet meg opp i trynet, og har skjult ufattelig mye for meg. Hun er så dobbeltmoralsk på en greie at jeg blir kvalm. Jeg har ikke snakka med henne på en stund nå, rett og slett fordi jeg ikke vet hva jeg skal si til henne lengre. Jeg er veldig, veldig glad i henne, og det er jo en grunn til at jeg valgte henne som min forlover.. Men jeg er forbanna og utrolig skuffa over henne :/

Anonymous poster hash: fdbfe...6ba

Skrevet

Angrer ikke egentlig. Hun var fantastisk i forkant. Men syntes hun kunne vært litt mer tilstede for meg på bryllupsfesten. Men hun var mer interessert i å flørte og rote med en kompis av mannen.

Anonymous poster hash: 78003...687

Skrevet

Nei! Mamma var min forlover <3 Giftet oss på tinghuset, så jeg hadde mamma og mannen min hadde sin pappa som forlover ❤️

Anonymous poster hash: f4da2...630

Skrevet

Hva forventet du egentlig da du valgte forlover som skulle ha baby så kort tid før bryllupet?

Forventet å ikke være helt alene. Hun bestemte seg å bli gravid etter at hun takket ja til å være forlover. Jeg bærer ikke mag til henne, skulle bare ønske at jeg sørget for en ekstra forlover for å lette byrden med oppgaven for henne.

Skrevet

Men du forventet vel ikke at hun skulle stille opp for deg når hun hadde en prematur baby å ta seg av?

Står ingen steder om prematur baby. Hun fikk barnet før bryllupet.

Som jeg har svart tidligere: Hun bestemte seg å bli gravid etter at hun takket ja til å være forlover. Jeg bærer ikke nag til henne, skulle bare ønske at jeg sørget for en ekstra forlover for å lette byrden med oppgaven for henne.

Skrevet

Anonymous poster hash: 76468...fe6 [/quote

Syns ikke synd i deg. Jeez

Anonymous poster hash: a5b4b...ba7

Som jeg har svart tidligere: Forventet å ikke være helt alene. Hun bestemte seg å bli gravid etter at hun takket ja til å være forlover. Jeg bærer ikke nag til henne, skulle bare ønske at jeg sørget for en ekstra forlover for å lette byrden med oppgaven for henne.

Skrevet

Ja, absolutt! For det første virket det som hun ble skuffet da jeg spurte henne. Hadde mest lyst til å gråte da jeg kom hjem etterpå.

For det andre hadde jeg tidenes verste utdrikkingslag der mann og barn ble sendt bort, så utdrikkingslaget var hjemme hos meg.

For det tredje "forventet" jeg nesten at hun skulle ha holdt en liten tale i bryllupet da hun holdt tale i bryllupet til søsteren sin, men fikk istedet en "masseprodusert" sang der enkelte ord var forandret så den skulle passe mer til meg.

Anonymous poster hash: 24f4e...f64

Skrevet

Både ja og nei dessverre.. Hun er ei veldig nær venninne av meg, men i det siste har det dukka opp mye sjokkerende ting om henne som gjør meg regelrett forbanna. Hun har løyet meg opp i trynet, og har skjult ufattelig mye for meg. Hun er så dobbeltmoralsk på en greie at jeg blir kvalm. Jeg har ikke snakka med henne på en stund nå, rett og slett fordi jeg ikke vet hva jeg skal si til henne lengre. Jeg er veldig, veldig glad i henne, og det er jo en grunn til at jeg valgte henne som min forlover.. Men jeg er forbanna og utrolig skuffa over henne :/

Anonymous poster hash: fdbfe...6ba

Hva har skjedd?

Anonymous poster hash: a4bcc...edb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...