Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 ...er det helt ut?. Alle treningssenter har det, og de er i flittig bruk, og 2 forskjellige rehabliterings institusjoner jeg har vert på har også solarium. Er det greit å ta sol sånn 15-20 minutt 4-6 ganger pr uke iven måneds tid, ?? Eller er det såååå skadelig?? Anonymous poster hash: 2824b...413
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 rynkeklekkeri. det vil du se på sikt. om det ikke er hudkreft eller føflekkreft i slekten - så kan du sikkert ta sol. så blir du brun og fresh der og da, og tilbringer en del tid senere med å ønske du hadde latt være. Anonymous poster hash: e29a2...00e
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Fire til seks ganger i uken med 20 minutter er for mye. Kortere tid og ikke så ofte. Da vil du unngå risikoene og få fordelene med D-vitamin. Anonymous poster hash: 4bac7...02a
tante grusom master of law Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Hvis du vil ha mye rynker er det bare å kjøre på. Flere jeg gikk på VGs med tok mye solarium i ungdommen. De ser ti år eldre ut enn meg nå. Huden er som sandpapir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå