Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Hei Har en sønn på 16 mnd som hoster når han er på besøk hos farmoren sin, hosten er som om han har noe i halsen han prøver å få opp. Eksen min trodde det var pga katten deres, som ikke lar jr komme i nærheten av seg. Men vi har langhåret katt hjemme også og jr koser og klapper på katten vår uten at det er noe problem. Jeg har aldri hørt ham hoste sånn ellers heller, noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: 9c9ab...aca
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Muggsopp kan trigge mye hoste. Gammelt hus? Kan sitte hvor som helst. Anonymous poster hash: 351ae...b08
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Han kan være allergisk for farmor sin katt selv om han tåler deres katt Anonymous poster hash: c6459...fc4
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Hun bor i en gammel blokkleilighet fra 70 tallet tror jeg. Skal si ifra at hun får sjekket det opp! :-O Anonymous poster hash: 9c9ab...aca
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 Begge kattene er veldig langhårede, så jeg synes det er litt rart. Hennes katt er redd jr og stikker av, men vår egen katt ligger han å koser med, så burde vel heller vært omvendt? Anonymous poster hash: 9c9ab...aca
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #6 Skrevet 18. august 2016 Begge kattene er veldig langhårede, så jeg synes det er litt rart. Hennes katt er redd jr og stikker av, men vår egen katt ligger han å koser med, så burde vel heller vært omvendt? Anonymous poster hash: 9c9ab...aca Har ikke noe å si om de er langhårede eller ei. Min bror tåler ikke min katt, han blir tett og piper i pusten, og hoster veldig. Den er korthåret og er ikke i nærheten av han engang. De har hatt 3 katter selv som han ikke reagerer noe særlig på Anonymous poster hash: c6459...fc4
Giss Skrevet 18. august 2016 #7 Skrevet 18. august 2016 Parfyme? En del eldre mennesker kjenner ikke selv at de parfymerer seg veldig kraftig. Det gjorde min egen bestemor og det reagerte jeg på.
Mie93 Skrevet 18. august 2016 #8 Skrevet 18. august 2016 Hun bruker ikke parfyme rundt ham fordi jeg selv har reagert på det. Så jeg har virkelig ingen anelse om hva det kan være :-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå