Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Jeg hater det. Det er en dag som bare gjør meg sentimental, jeg får aldri noen ekstra oppmerksomhet fra mannen, slik resten av verden får- virker det som Jeg har vært kjempelei meg nå lenge. Ser bare svart på ting. Gleder meg ikke over noe. Alt virker håpløst og jeg føler at jeg ikke har noen venner lengre, samt at folk rundt negative misliker meg. Trenger ikke å få en bursdag oppå alt. Utad smiler jeg, selvsagt. Alt er jo tipp topp sånn på utsiden.. og ingen gidder å komme nærmere nok til å oppdage skuespillet.. Anonymous poster hash: d33ce...1fa
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Jeg synes det er koselig med bursdag, men jeg legger jo opp til kosen selv da for mannen min er heller ikke særlig opptatt av slike dager Jeg teller ned så hele husholdningen får det med seg: Nå er det en uke til mammas bursdag, hva synes dere vi skal bake da? I overimorgen er det mammas bursdag, jeg har invitert mormor, bestemor og bestefar, onkler og tanter, det blir vel koselig Gaver bryr jeg meg ikke så mye om. I år fikk jeg gave av mannen, ny mobil som jeg trengte og ønsket meg. I fjor bare spurte han om han skulle kjøpe noe til meg, om det var noe jeg ønsket meg. Han er ikke så fantasifull på det området, men det er ikke så nøye heller. Om du er så deprimert og misfornøyd med livet ditt så rydd opp i det. Vi lever bare en gang og livet er for kort til å bare dingle med. Ingen kommer og tar tak i livet ditt, du må gjøre det selv. Kanskje fastlegen er et greit sted å begynne? Anonymous poster hash: 60246...684
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Synes bursdagen min alltid er kjedligere enn alle andre dager i året, har vært sånn i mange år! Har heller ikke så mange venner, så blir ikke noe feiring her og det er helt ok forsåvidt. Håper jo det bedrer seg etterhvert som årene går Anonymous poster hash: 0b3be...69c
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Hater den, får ingen gaver og ingen oppmerksomhet Anonymous poster hash: 4fc60...7ea
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 bursdagen min er som alle andre dager i året. ingen venner eller familie å hverken invitere eller som bryr seg. kollegaene mine pleier bake en kake til meg og kjøpe blomster. virker som de synes jeg har det i overkant stusselig i tilværelsen. Anonymous poster hash: 7c7f6...120
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #6 Skrevet 18. august 2016 Jeg og mannen er ekstremt ulike der... Jeg hater å ha bursdag på facebook da - jeg har ikke så mange jeg har kontakt med og føler at de aaaaltfor mange "vennene" på fb legger merke til hvor utrolig få bursdagsgratulasjoner jeg får i forhold til andre.. Ms upopulær Men jeg er veldig delt... Egentlig så elsker jeg å ha bursdag. Elsker den ene dagen der jeg får gaver og gratulasjoner fra familien. Derfor blir også skuffelsen ekstra stor hvis noe ødelegger dagen, og nå har jeg kranglet med mannen 4 år på rad dagen før bursdagen min (om ting helt urelatert til datoen altså) slik at jeg har våknet med klump i magen. Så i år gruer jeg meg litt også, føler dagen bringer ulykke Likevel blir jeg glad for omtanken til familien min. Og lei meg når jeg innser nok en gang at jeg er den eneste som ikke blir husket på av ene tanten min (gaver og gratulasjoner til 17 søskenbarn - bare ikke meg). jeg er kort sagt veldig emosjonell på bursdagen min da. Og ut over kranglehistorikken til meg og mannen, er han et geni på å finne gaveideer. Ting jeg ikke har tenkt på selv, som er så utrolig personlig og treffende. Mannen selv hater sin egen bursdag. Trekker seg unna, blir melankolsk og deppa.. Han føler på tanken om at det har gått enda et år og at han fortsatt ikke har utrettet noe spesielt, ikke oppfylt drømmer etc.. Anonymous poster hash: f09bb...fc0
QueeenBeee Skrevet 18. august 2016 #7 Skrevet 18. august 2016 Elsker bursdager og lager alltid i stand koselige selskap for de andre i familien min, men min er det vist ikke så nøye med. Ingen som husker og ingen som har tid.
tante grusom master of law Skrevet 18. august 2016 #8 Skrevet 18. august 2016 Jeg får massa oppmerksomhet fra mannen og min mor, samt mannens familie. Jeg får også ballonger og klemmer på jobb. Men jeg har aldri bursdagsfest for venner, da jeg ikke har noen å invitere. Noen som vil komme å feire bursdagen min?? ☺☺☺☺
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #9 Skrevet 18. august 2016 Som en hvilken som helst annen dag, men mannen pynter med en blomsterbukett Anonymous poster hash: c0bcf...34b
beef sister Skrevet 18. august 2016 #10 Skrevet 18. august 2016 (endret) Jeg har aldri hatt noe særlig forhold til bursdagen min, det er en hvilken som helst dag for min del. Det blir markert av familie og venner i form av gratulasjoner/gaver (og en sjelden gang kake), men det er totalt uaktuelt å feire. Jeg kan leve med gratulasjoner, men ellers vet alle som kjenner meg at noe mer ikke er greit. Endret 18. august 2016 av beef sister
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #11 Skrevet 18. august 2016 Mannen synes det er veldig stas med sin egen bursdag og spørs om jeg kan bake den og den kaken. Og jeg ga beskjed at min bursdag betyr like mye og han bør også da gjøre en innsats på.min bursdag. Dette tok jeg opp med han et år da han valgte å gå på fylla.dagen før min bursdag og dermed ikke istand til å gjøre noe sammen med meg på min dag. Vi inviterer familie på dagene våre. Vil jeg feire med venner så tar jeg selv initiativ til middag/fest Anonymous poster hash: eed39...593
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #12 Skrevet 18. august 2016 Som alle andre dager. Hater oppmerksomhet utover gratulasjoner. Har venninner som elsker å feire seg selv, og tar en tredagers feiring..jeg hater slik oppmerksomhet. Har vel kanskje vært 1-2 ganger på resturant på bursdagen min for å "feire". Kleint. Anonymous poster hash: 700ed...247
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 18. august 2016 #13 Skrevet 18. august 2016 Åååå, jeg elsker å ha bursdag. Mannen gjør så godt han kan så jeg kan "nyte" dagen, bestevenninnen min kommer alltid med en kake eller noe på døren. Ungene er usedvanlig snille og syns det er stas med bursdag i hus. Og mannen tar meg alltid ut på god middag
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #14 Skrevet 18. august 2016 Liker ikke feire.. Ingen grunn til det egentlig, men orker ikke styre med kaker/mat pga en voksenbursdag. Bursdager er mer for barn synes jeg. MEN; får gave fra mann, foreldre og søken. Muligens nære venninner. Og datteren min lager kort til meg, og det er stas:-) men når det er sagt; bursdagen til datteren min kan jeg bruker ukesvis på å planlegge, og elsker å stelle i stand :-) Anonymous poster hash: 785c7...dd7
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #15 Skrevet 18. august 2016 Jeg får massa oppmerksomhet fra mannen og min mor, samt mannens familie. Jeg får også ballonger og klemmer på jobb. Men jeg har aldri bursdagsfest for venner, da jeg ikke har noen å invitere. Noen som vil komme å feire bursdagen min?? ☺☺☺☺ Hvor bor du? Anonymous poster hash: 938e6...03f
tante grusom master of law Skrevet 18. august 2016 #16 Skrevet 18. august 2016 Hvor bor du? Anonymous poster hash: 938e6...03f Bærum
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #17 Skrevet 18. august 2016 Bærum Jeg kan feire med deg 🎁🎉 Anonymous poster hash: 938e6...03f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #18 Skrevet 18. august 2016 Hater det. Mas om hva jeg ønsker meg, telefoner opp og i mente og dørarenning. Ønsker ikke noe av det. Det rare er, jeg liker andres bursdager og lager gjerne selskap for mann og barn. Anonymous poster hash: 241fa...25d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #19 Skrevet 18. august 2016 Jeg pleier å få gave av mann og barn, så lager vi noe godt til middag (etter mitt ønske) og har dessert eller kake. Noen ganger inviterer jeg foreldrene mine, min søster, svigers og svigerinner til selskap. Synes det er veldig koselig:) Men jeg har ingen nære venninner og får ikke så mange gratulasjoner på fb (25-30 kanskje). Anonymous poster hash: 4aa14...964
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #20 Skrevet 18. august 2016 Jeg føler ikke at jeg betyr noe for noen. Jeg tok vekk fødselsdatoen min på facebook et år, og fikk ingen gratulasjoner. Kun nærmeste familie. Mannen min glemmer å gi meg gave. Jeg orker ikke stresse og styre med selskap til meg selv. Mannen min sa at det ikke var noe å feire og han har nok rett. Jeg er bare en liten dritt og fortjener ikke annet enn dritt uansett :/ Anonymous poster hash: a0b50...9d0
tante grusom master of law Skrevet 18. august 2016 #21 Skrevet 18. august 2016 Jeg kan feire med deg 🎁🎉 Anonymous poster hash: 938e6...03f Så hyggelig! Kanskje jeg inviterer dere dibdamer til neste bursdag☺☺☺
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #22 Skrevet 18. august 2016 Så hyggelig! Kanskje jeg inviterer dere dibdamer til neste bursdag☺☺☺ Gleder meg 😄 Anonymous poster hash: 938e6...03f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #23 Skrevet 18. august 2016 Jeg føler ikke at jeg betyr noe for noen. Jeg tok vekk fødselsdatoen min på facebook et år, og fikk ingen gratulasjoner. Kun nærmeste familie. Mannen min glemmer å gi meg gave. Jeg orker ikke stresse og styre med selskap til meg selv. Mannen min sa at det ikke var noe å feire og han har nok rett. Jeg er bare en liten dritt og fortjener ikke annet enn dritt uansett :/ Anonymous poster hash: a0b50...9d0 Stor klem ❤❤❤❤ Kjenner følelsen. Teller ned minuttene til min bursdag nå - og føler bare tristhet.. Men det er bare en følelse du har av at du er en dritt! Du er det ikke 😊 HI Anonymous poster hash: d33ce...1fa
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #24 Skrevet 18. august 2016 Både mann og barn gir meg gave, og ofte går mannen og jeg ut og spiser en deilig middag.får hilsner fra venner og deler av min familie. Men jeg savner det å ha en mamma som ringer meg 😯 Anonymous poster hash: 18a12...a0f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #25 Skrevet 19. august 2016 Stor klem ❤❤❤❤ Kjenner følelsen. Teller ned minuttene til min bursdag nå - og føler bare tristhet.. Men det er bare en følelse du har av at du er en dritt! Du er det ikke 😊 HI Anonymous poster hash: d33ce...1fa Stor klem ❤❤❤❤ Kjenner følelsen. Teller ned minuttene til min bursdag nå - og føler bare tristhet.. Men det er bare en følelse du har av at du er en dritt! Du er det ikke 😊 HI Anonymous poster hash: d33ce...1fa Takk, det var hyggelig sagt Jeg er bare litt deprimert. Har skyldfølelse for det, og alt det medfølger. Er en dårlig mor, husmor, kone, venninne og arbeidstaker. Det gjør at jeg føler meg som en dritt. Og skjønner godt at ingen gidder å bry seg. Under to uker igjen til min bursdag. Tror ikke jeg gruer meg lenger... Er bare likegyldig til hele greia. Men! Håper virkelig noen kan gi deg en opptur i dag! Trist at du skal føle det slik. Sender deg en stor klem tilbake med ønsker om en fin dag til tross <3 Anonymous poster hash: a0b50...9d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå