Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Hvor mange netter ville du valgt? Rekker vi å se en del på 3 overnattinger? Flyet går evn på formiddagen - så vi får nesten 3 fulle dager der før hjemreise. Onsdag til lørdag er aktuelt. Eller burde vi ta en ekstra dag? Noen som har vært der og har gode hoteller å anbefale. Har vært inne å kikket. Kunne tenke meg noe i gamlebyen eller nært den. Ser det er gode priser. Anonymous poster hash: 17e0b...96f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 En kjempe fin og koselig by. Jeg var der 3 dager, kunne gjerne vært der mer Anonymous poster hash: e5538...cfa
Gjest Antarctica Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Vi tok 4 dager, men fikk ikke gjort helt alt vi hadde lyst til...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Metropolitan botique hotel var bra, rett ved Kazimiers, men da et stykke unna gamlebyen. Trikk rett i nærheten. Anonymous poster hash: 29809...30d
LittlePrincess Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 Helt nydelig by, endel å gjøre, du kan besøke konsentrasjonsleirer (kanskje ikke hyggelig, men veldig lærerikt), saltgruvene, jødekvarteret, Wawel, mange av de vakre kirkene, spise god mat (mange vakre restauranter)...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #6 Skrevet 18. august 2016 Takk for gode svar. Konsentrasjonsleire har vi vært i før begge to, så akkurat det tror jeg ikke vi skal på denne turen. Men tar gjerne i mot fler tips , også om hoteller. Bare vært i krakow på gjennomreise for mange år siden og ser frem til å besøke byen ordentlig 😊 Anonymous poster hash: 17e0b...96f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå