Gå til innhold

Hvor mange år eldre har kjæresten din vært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er stor aldersforskjell med 20 år+ selv, men det er smak og behag. Ei venninne var sammen med en som var 20 år eldre, de fikk baby, og gifta seg også, men er nå skilt.

Noen her som har hatt kjøreste som har vært mye eldre?

Hvordan møttes dere og og hvordan ble dere sammen?

Er dere sammen nå?

Dette er ikke en tråd for å hetse det ene eller andre, jeg bare lurer :)

Anonymous poster hash: 8d534...8f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 19 og hadde et forhold til sjefen min på 37 år.

Ble med det eventyret da, hadde sommerjobb der. Var på helt forskjellig stadie i livet, jeg hadde jo ikke flyttet hjemmefra engang. Men jeg synes han var voksen, kjekk og tøff, samtidig som han var galant og ba meg ut på restaurant, holdt opp døra, var dyktig i senga og slike ting som jeg ikke akkurat var vant med fra kvisete tenåringsgutter og han synes jeg var vakker og ble vel smigret av min interesse 😀

Anonymous poster hash: afb59...97d

Skrevet

Han er 16 år eldre. Vi har vært sammen i 19 år,gift i 17 av dem og har 4 barn.

Anonymous poster hash: 1bf11...5d5

Skrevet

Jeg var 20 og han 31 tror jeg, husker ikke helt 😝 Jeg er 7 mnd eldre enn min samboer 😄

Anonymous poster hash: 180da...0d1

Gjest Antarctica
Skrevet

12 år, og vi er fortsatt sammen.

Skrevet

Var 10 år eldre.

På tross av at han er svært aktiv, er det ikke til å legge skjul på at han ble mer "gubbete" med årene enn meg.

Skrevet

Eldste kjæresten jeg har hatt har vært 1år eldre enn meg.

Jeg har som regel hatt yngre.

Anonymous poster hash: 1206d...69b

Skrevet

15 år aldersforskjell. Jeg var 15 når vi ble sammen...

Det varte ett år. Jeg forstår ikke en gang i dag at ingen sa eller gjorde noe. Det var ikke et sunt forhold.

Anonymous poster hash: 8bdb6...167

Skrevet

Jeg var kjæreste med sjefen min i over to år, han var 14år eldre enn meg. Hvorfor det ble slutt er jeg usikker på, det ble vel bare slik. Ingen sure miner eller noe, kan ikke huske at noen av oss sa vi gjorde det slutt heller.

Min mann er 11år eldre enn meg. Vi har vært sammen i ti år nå. Vi har ingen barn sammen, det var vi enige om før vi ble kjærester. Ingen av oss ville gå inn i ett forhold med noen som ønsket seg barn. Jeg var helt ferdig med å produsere barn når jeg var 23år, så få en mann som ønsket seg barn ville jeg ikke.

Anonymous poster hash: 92bca...8b1

Skrevet

Eldste jeg har vært sammen med var 10år eldre enn meg,det fungerte fint en stund, men han ble litt kjedelig, gubbete og sær etterhvert..

Var sammen med en som var 9 år yngre enn meg (jeg var da 29 og han var 20) for noen år siden, var morro det, men han ble litt for barnslig.. Hadde det vært i dag tror jeg vi kunne fått det til å fungere for nå har han også fått noen år på baken, og jeg er litt barnslig av meg 😅

Anonymous poster hash: 5de04...5e5

Skrevet

Han har vore 8 år eldre enn meg heilt sidan vi vart kjærestar for 10 år sidan😉.

Skrevet

8 år her nå, men eksen er nesten 21 år eldre og han jeg har barna med dessverre.

Anonymous poster hash: 14a9c...b69

Skrevet

14 år, 9 år og nå 1 år, har barn med han som er ett år eldre bare:)

Anonymous poster hash: aba6f...7a5

Skrevet

Hadde en som var 18 år eldre. Vi hadde det veldig fint sammen, men han var bare 47 og snakket mye om pensjon og sånn, så da følte jeg rett og slett at han ble gammel. Han var så fokusert på alderen. Men utover det hadde vi det topp.

Anonymous poster hash: 25b13...5b3

Skrevet

Da jeg var 16 hadde jeg kjæreste som var 33. Det er bare ekkelt, rett og slett.

I ettertid tenker jeg hva i alle dager får en mann i midten av 30-årene til å bli sammen med ei på 16?! 😱

Nå er jeg 40 og har kjæreste som er 9 år eldre og det er søren meg gammelt nok for han begynner å bli skikkelig gubbe.

Anonymous poster hash: 73d3a...3d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...