Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Begynte med brunt uflod den 28 juli og har bare fortsatt. Kom etter hvert ferskt blod og klumper. Nå i det siste en blodingslim-klump og til slutt en egglignende klump som var helt hard. Var på ul og fikk bekreftet spontanabort. Fikk antibiotika for sikkerhetsskyld. 5 dager etter var jeg igjen på ul og fikk bekreftet at det var en komplett abort. Derfor trenger jeg ingen videre kontroll. Men så glemte jeg helt å spørre:Når kan jeg ha sex? Vente en syklus med å bli gravid? I mars mistet jeg i uke 10, og måtte utskrapes. Da måtte jeg vente i 2, eller var det 4 uker? Med sex, bad og tampongbruk. Hvordan er det nå ? Anonymous poster hash: f4bee...de6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 ?:-) Anonymous poster hash: f4bee...de6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Bare å kjøre på, når kroppen ordner opp selv trenger man ikke vente.. Noen sier man er mer fruktbar etter en sa. Lykke til Anonymous poster hash: 8daf8...2f8
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 Vente med bading, tampong og sex uten kondom til du har sluttet å blø. Etter det kan dere prøve igjen så snart dere er klare 😃 Anonymous poster hash: c275c...048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå