Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Ser at en mye omtalt blogger nå atter en gang har vært inne på sykehuset og nå har de "fått en dato". Såvidt jeg forstår stort sett bare fordi moren klager og maser og ikke orker mer, er sliten og lei. Synes det er ganske alvorlig hvis det faktisk er slIK at hun får pipe og grine seg til å få fødselen igangsatt bare fordi hun er utålmodig (det er i allefall slik det virker av det hun skriver, ikke at det er noen medisinske grunner). Hvorfor ikke bare avfinne seg med at fødselen starter når den skal hos de fleste (blir det overtid er det jo noe annet), men hun har jo mast om å få ut ungen siden før fullgått uke 37. Anonymous poster hash: 704e9...736
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Ser at en mye omtalt blogger nå atter en gang har vært inne på sykehuset og nå har de "fått en dato". Såvidt jeg forstår stort sett bare fordi moren klager og maser og ikke orker mer, er sliten og lei. Synes det er ganske alvorlig hvis det faktisk er slIK at hun får pipe og grine seg til å få fødselen igangsatt bare fordi hun er utålmodig (det er i allefall slik det virker av det hun skriver, ikke at det er noen medisinske grunner). Hvorfor ikke bare avfinne seg med at fødselen starter når den skal hos de fleste (blir det overtid er det jo noe annet), men hun har jo mast om å få ut ungen siden før fullgått uke 37. Anonymous poster hash: 704e9...736 Hun er ikke god. Har fart med MYE løgn, ikke vær så sikker på at det hun sier stemmer. Man blir heller ikke "kastet" tilbake en uke når det gjenstår få uker av svangerskapet Anonymous poster hash: d11d2...72e
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 hæ? Vil noen seg selv så vondt at de maser seg til igangsetting altså?Det var det VERSTE smertehelvetet jeg noensinne har vært gjennom. Helt grusomt. Anonymous poster hash: dac08...b98
Gjest Antarctica Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 hæ? Vil noen seg selv så vondt at de maser seg til igangsetting altså? Det var det VERSTE smertehelvetet jeg noensinne har vært gjennom. Helt grusomt. Anonymous poster hash: dac08...b98 Samme syns jeg...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 hæ? Vil noen seg selv så vondt at de maser seg til igangsetting altså? Det var det VERSTE smertehelvetet jeg noensinne har vært gjennom. Helt grusomt. Anonymous poster hash: dac08...b98 Samme her og det varte i 24 timer fordi kroppen ikke var klar, men det var medisinske grunner Anonymous poster hash: f624a...acc
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #6 Skrevet 18. august 2016 hæ? Vil noen seg selv så vondt at de maser seg til igangsetting altså? Det var det VERSTE smertehelvetet jeg noensinne har vært gjennom. Helt grusomt. Anonymous poster hash: dac08...b98 Enig, og de fleste som har blitt satt igang vil nok være enig. Kroppen er ikke klar, barnet er ikke klar, det går mye fortere (som regel) og gjør utrolig mye vondere. Anonymous poster hash: e9b3e...6e4
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #7 Skrevet 18. august 2016 Kutt ut, folkens. Nei, man kan ikke "pipe og grine" seg til igangsetting. Leger på norske sykehus er profesjonelle, og igangsetting er risikabelt og henger høyt. Det er vel ikke sikkert folk deler alt på en blogg. Klapp igjen, ondskapsfulle sladrebøtter! Oppfør dere som voksne damer. Anonymous poster hash: 6b1e1...8ef
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #8 Skrevet 18. august 2016 Kutt ut, folkens. Nei, man kan ikke "pipe og grine" seg til igangsetting. Leger på norske sykehus er profesjonelle, og igangsetting er risikabelt og henger høyt. Det er vel ikke sikkert folk deler alt på en blogg. Klapp igjen, ondskapsfulle sladrebøtter! Oppfør dere som voksne damer. Anonymous poster hash: 6b1e1...8ef Folkens? Det er hi og første svaret som er negativt. Resten setter jo spm tegn til hi, da de fleste ikke vil bli satt i gang på grunn av smertene det medfører. Skjønner du tok dette personlig, men ro ned! Anonymous poster hash: e9b3e...6e4
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #9 Skrevet 18. august 2016 hæ? Vil noen seg selv så vondt at de maser seg til igangsetting altså? Det var det VERSTE smertehelvetet jeg noensinne har vært gjennom. Helt grusomt. Anonymous poster hash: dac08...b98 Signerer. Fatter ikke at noen gjør noe slikt mot seg selv uten medisinsk grunn. Anonymous poster hash: be1a9...512
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #10 Skrevet 18. august 2016 Folkens? Det er hi og første svaret som er negativt. Resten setter jo spm tegn til hi, da de fleste ikke vil bli satt i gang på grunn av smertene det medfører. Skjønner du tok dette personlig, men ro ned! Anonymous poster hash: e9b3e...6e4 Ikke prøv med hersketeknikkene dine på meg, det fungerer ikke. Anonymous poster hash: 6b1e1...8ef
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #11 Skrevet 18. august 2016 Hun har hele svangerskapet vridd og tøyd litt på sannheten for å skape spekulasjoner og blest, samtidig som hun da sikkert ønsket at folk skal ta litt feil så hun får fred akkurat når ting skjer og kan overraske etterpå. Det er egentlig ganske forståelig når man driver en sånn blogg Tipper hun skriver innlegg som om hun er hjemme selv når hun er på sykehuset og Holum pokus viser hun frem et barn som ble født for flere dager siden... Men bare for å ha sagt det, jeg har fire barn og av mine fødsler var den igangsatte lettest og kortest. Anonymous poster hash: 50b41...c19
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #12 Skrevet 18. august 2016 Ikke prøv med hersketeknikkene dine på meg, det fungerer ikke. Anonymous poster hash: 6b1e1...8ef Hersketeknikker? I flertall? Hva er det med deg da? Du mente kanskje at "ro deg ned" var hersketeknikk? For i Hersketeknikker? I flertall? Hva er det med deg da? Du mente kanskje at "ro deg ned" var hersketeknikk? Da vil jeg si "klapp igjen sladrebøtter" og " oppfør dere som voksne folk" er det samme. Litt av et vesen du? Anonymous poster hash: e9b3e...6e4
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #13 Skrevet 18. august 2016 Kanskje hun bare ønsker at vi skal snakke om henne? 😂 Anonymous poster hash: f624a...acc
Fullrulle86 Skrevet 18. august 2016 #14 Skrevet 18. august 2016 hæ? Vil noen seg selv så vondt at de maser seg til igangsetting altså? Det var det VERSTE smertehelvetet jeg noensinne har vært gjennom. Helt grusomt. Anonymous poster hash: dac08...b98 Signerer den!!! Helt jævlig!!! Men her måtte han ut i uke 36 grunnet sv.forg.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #15 Skrevet 18. august 2016 Jeg fikk igangsetting med min nr to i uke 38. Hadde god grunn: min første døde uten forvarsel i uke 38 Anonymous poster hash: f7ac4...a94
*Miss Marple* Skrevet 18. august 2016 #16 Skrevet 18. august 2016 De setter ikke igang fødsel når man ikke er moden så lenge det ikke er fare for mor eller barn uansett hvor mye man maser. Det de kan gjøre er å sette en dato for en ny sjekk, og så forklarer de hvorfor de ikke tar grep enda.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #17 Skrevet 18. august 2016 Kutt ut, folkens. Nei, man kan ikke "pipe og grine" seg til igangsetting. Leger på norske sykehus er profesjonelle, og igangsetting er risikabelt og henger høyt. Det er vel ikke sikkert folk deler alt på en blogg. Klapp igjen, ondskapsfulle sladrebøtter! Oppfør dere som voksne damer. Anonymous poster hash: 6b1e1...8ef VP forteller det mest intime, men pynter på sannheten og lyver titt og og ofte...og blir tatt i det titt og ofte Anonymous poster hash: d11d2...72e
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #18 Skrevet 18. august 2016 Hun har hele svangerskapet vridd og tøyd litt på sannheten for å skape spekulasjoner og blest, samtidig som hun da sikkert ønsket at folk skal ta litt feil så hun får fred akkurat når ting skjer og kan overraske etterpå. Det er egentlig ganske forståelig når man driver en sånn blogg Tipper hun skriver innlegg som om hun er hjemme selv når hun er på sykehuset og Holum pokus viser hun frem et barn som ble født for flere dager siden... Men bare for å ha sagt det, jeg har fire barn og av mine fødsler var den igangsatte lettest og kortest. Anonymous poster hash: 50b41...c19 Ha ha, det klarer hun ikke. Hun MÅ dele absolutt alt og eier jo ikke selvkontroll Anonymous poster hash: d11d2...72e
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #19 Skrevet 18. august 2016 Det jeg mener er ikke at det er noe bra å få satt i gang fødselen, det er ofte vondere også. Jeg ser bare at hun har vært inne på sykehuset flere ganger og trodd/ment at fødsel var i gang, men blitt sendt hjem og hun skrev også for en stund siden at siden hun ikke var fullgått 37 uker ville ikke legene "gjøre noe". Nå er hun over uke 37 og har altså fått en dato som hun skriver. Virkerfor meg som at hun har masa og styra og er veldig utålmodig med å få ut ungen. Anonymous poster hash: 704e9...736
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #20 Skrevet 18. august 2016 Ha ha, det klarer hun ikke. Hun MÅ dele absolutt alt og eier jo ikke selvkontroll Anonymous poster hash: d11d2...72e Jævla mobber. Anonymous poster hash: 6b1e1...8ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå