Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Ble dumpet fordi jeg ville være mere sammen med han????!!!?? Akkuratt nå ligger jeg bare på sofaen og eksisterer. Hjertet føles knust og det er til og med vondt å puste. Kunne ønske jeg bare kunne sove de neste tre mnd. Finnes det kjærlighet som ike gjør vondt?? Anonymous poster hash: 1bb82...269
Luksusdyret Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Ble dumpet fordi jeg ville være mere sammen med han????!!!?? Akkuratt nå ligger jeg bare på sofaen og eksisterer. Hjertet føles knust og det er til og med vondt å puste. Kunne ønske jeg bare kunne sove de neste tre mnd. Finnes det kjærlighet som ike gjør vondt?? Anonymous poster hash: 1bb82...269 Det du opplevde var ikke kjærlighet. En mann som ikke ønsker å være sammen med sin kjæreste, elsker ikke denne kjæresten. Fint at du fant det ut nå, og ikke etter dere ble gift og fått et par barn. Og ja, det finnes nok kjærlighet der ute som er ekte, og som ikke gjør vondt.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Jeg tenker han har gjort deg en tjeneste. Du ville aldri blitt lykkelig med en mann som har så mye mindre behov for nærhet enn du har. Du ville aldri blitt lykkelig med en mann som så lett kaster fra seg de han liksom står nær. Den du trodde han var, den er han ikke. Og da er det bedre å finne ut av det nå enn senere. Prøv å se litt realistisk på det at han ikke var den du trodde han var, da blir det lettere å gi slipp på sorgen. For du sørger den du trodde han var, men den mannen finnes ikke. Dvs. du sørger en mann som ikke finnes. Du sørger en mann som ikke fortjener følelsene dine. Det gjør vondt når man opplever dette, forferdelig vondt. Men det går over - og det venter deg noe veldig mye bedre enn en mann som ikke har følelser for deg. Klem Anonymous poster hash: 14210...106
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Dere passet ikke sammen, du trengte mer nærhet og tid, han ble kvalt. Helt forskjellige behov. Klart det gjør vondt. Nå må du sørge litt, men uten å dyrke sorgen Det finnes en mann der ute som er en bedre match, kanskje er det din tur neste gang. Hva er det de sier, du må kysse mange frosker før du finner en prins Anonymous poster hash: d5040...7cf
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 Da elsket han deg ikke. Jeg vet at det er forferdelig vondt å innse det, men vær glad du fant det ut nå. Du fortjener bedre enn dette! Anonymous poster hash: ce26d...a1a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #6 Skrevet 18. august 2016 "Og kjærligheten ble verdens opphav og verdens hersker; men alle dens veier er fulle av blomster og blod, blomster og blod. " Det er vondt å ha kjærlighetssorg, men det går over, og en dag finner du en mann som fortjener deg og som elsker deg tilbake like mye som du elsker ham. Anonymous poster hash: 7d5d5...831
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #7 Skrevet 18. august 2016 Tusen takk for så mange fine visdomsord...alt dere sier er sant, men det tar ikke bort smerten....får bare ta tiden til hjelp. Kan ikke skjønne hordan en mann kan sitte å si så mange ord uten at det betyr noe. Han sa alle de riktige tingene, men så lå det jo tydeligvis ingen ting bak. Skal aldri høre å bare "ord" fra en mann igjen Anonymous poster hash: 1bb82...269
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #8 Skrevet 18. august 2016 Der blir bedre, jeg lover <3 kjenner følelsen igjen det du nevner med vondt å puste. Hjertesorg er noe av det aller vondeste vi mennesker opplever. Vit at du ikke er alene. Bruk venner og oss her inne. Prøv å kom deg ut i frisk luft innimellom. Du er sterk, dette kommer du deg sterkere gjennom. Du fortjener ekte kjærlighet. Klem Anonymous poster hash: 6a8eb...245
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå