Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Er mest fristet til å kjøpe iPad mini 2, fordi jeg tenker at hun ikke trenger siste skrik. Men jeg ønsker jo også at paden skal vare lengst mulig, og at det da vil lønne seg å kjøpe den med den nyeste teknologien? Noen som har litt peil, som kan komme med råd? Anonymous poster hash: 84834...4df
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Mine har ipad air, ingen av dem vil ha mini for den er så liten. De ser film, spiller og hører musikk med den. Fetteren har mini, og etter å ha vært her ønsker han seg også stor. Kusina kjøpte seg stor for egne bursdagspenger nå i sommer, hun var så lei av den lille Anonymous poster hash: 41a36...12d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Mine har ipad air, ingen av dem vil ha mini for den er så liten. De ser film, spiller og hører musikk med den. Fetteren har mini, og etter å ha vært her ønsker han seg også stor. Kusina kjøpte seg stor for egne bursdagspenger nå i sommer, hun var så lei av den lille Anonymous poster hash: 41a36...12d Takk for svar. Har liksom tenkt at den lille er så enkel å dra med. Men det er jo hovedsakelig film og spill hun bruker det til, så kanskje det er beste her og. Andre med erfaring? Anonymous poster hash: 84834...4df
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Vi har mini, fireåringen og seksåringen deler den. Vi bruker den ikke så veldig mye (vi foreldre har valgt å bruke den lite). Men størrelsen er vi alle fornøyd med. Syns nesten at vanlig iPad blir litt stort. Har hatt den i to år. Anonymous poster hash: fd2cf...ec0
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 Mini er mer enn stor nok Anonymous poster hash: 5cad5...636
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå