Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 kansje om 1 eller 2 år. da er de andre barna mine. 14.12 og 6 år. vi har lyst på 2 veldig tette.tett som i føde,vente en mnde eller 6 uker. og prøve ijenn. men er de travelt når de er så tette? når man han barn fra før? noen dom har erfaring med 2 tette? takker for svar. Anonymous poster hash: 417dd...6b3
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Har han barn fra før? Anonymous poster hash: cd9bb...332
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 kansje om 1 eller 2 år. da er de andre barna mine. 14.12 og 6 år. vi har lyst på 2 veldig tette.tett som i føde,vente en mnde eller 6 uker. og prøve ijenn. men er de travelt når de er så tette? når man han barn fra før? noen dom har erfaring med 2 tette? takker for svar. Anonymous poster hash: 417dd...6b3 Tror ikke man trenger førstehåndserfaring for å skjønne at det er travelt med en 1-åring og en baby. Selvfølgelig er det travelt, men helt sikkert håndterbart da flere har gjort akkurat det. Anonymous poster hash: 59ecd...bab
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Har en venninne som gjorde det, er 11 mnd og to uker mellom de to yngste Nå er yngste 3 år og mor er fremdeles sykemeldt pga utmattelse og depresjon. Hun gikk på en kjempesmell. Ingen av barna ville sove, det ble overveldende slitsomt samtidig som kroppen ikke ble skikkelig restituert mellom svangerskapene så det siste ble veldig tungt. Den evige dårlige samvittigheten fordi hun ikke føler hun strekker til spiser henne opp.... Anonymous poster hash: 22628...0f6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 Nå har jeg ikke så tette som du vil ha, har 16 mnd mellom nr.2 og 3. I starten av svangerskapet var det fint, var fortsatt i permisjon i 1.trimester når kvalmen og trøttheten sto på som verst. Godt å kunne sove masse på dagen med han jeg hadde fra før. Men utover i svangerskapet ble det tungt med en så liten en fra før. Fikk kraftig bekkenløsning som gjorde at jeg ikke kunne bære og sitte og leke så mye med han. Det positive var at han fort ble selvstendig og klarte mye selv. Det ble tøft med mye dårlige netter med nr.2 i tillegg til jeg som sov dårlig i svangerskapet og. Når babyen kom var nr.2 vant til å være selvstendig så det ble ikke så stor overgang at jeg ikke var tilgjengelig så mye for han da heller. Har heldigvis en mann som stiller mye opp, ellers hadde dette blitt utrolig tøft for alle! Men merker det sliter på han, fordi han må ta nr.2 på natta som fortsatt våkner mye, mens heg tar babyen. Vi er så slitne som vi aldri har vært før begge to. I tillegg sliter jeg med kroppen etter så tette svangerskap. Angrer veldig på at nr.3 kom da det har ødelagt noe i hofta/beinet den siste fødselen. Nerveklem eller noe, det gjør fryktelig vondt og har forsøkt behandling uten hjelp. Kroppen er ikke skapt for så tette svangerskap. Livredd for at jeg ikke blir bra til jeg skal begynne å jobbe. Akkurat nå angrer jeg på nr.3,men håper jeg på sikt vil se tilbake på at det var verdt det når denne intense spedbarn/småbarnsperioden er over. Er du sikker på at denne nye mannen vil takle tette barn sammen med deg? Kjenner du han så godt? Det er viktig å tenke over. For står man alene med dette vil det bli utrolig tøft i flere år! Anonymous poster hash: 07d97...a7f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #6 Skrevet 18. august 2016 Nå har jeg ikke så tette som du vil ha, har 16 mnd mellom nr.2 og 3. I starten av svangerskapet var det fint, var fortsatt i permisjon i 1.trimester når kvalmen og trøttheten sto på som verst. Godt å kunne sove masse på dagen med han jeg hadde fra før. Men utover i svangerskapet ble det tungt med en så liten en fra før. Fikk kraftig bekkenløsning som gjorde at jeg ikke kunne bære og sitte og leke så mye med han. Det positive var at han fort ble selvstendig og klarte mye selv. Det ble tøft med mye dårlige netter med nr.2 i tillegg til jeg som sov dårlig i svangerskapet og. Når babyen kom var nr.2 vant til å være selvstendig så det ble ikke så stor overgang at jeg ikke var tilgjengelig så mye for han da heller. Har heldigvis en mann som stiller mye opp, ellers hadde dette blitt utrolig tøft for alle! Men merker det sliter på han, fordi han må ta nr.2 på natta som fortsatt våkner mye, mens heg tar babyen. Vi er så slitne som vi aldri har vært før begge to. I tillegg sliter jeg med kroppen etter så tette svangerskap. Angrer veldig på at nr.3 kom da det har ødelagt noe i hofta/beinet den siste fødselen. Nerveklem eller noe, det gjør fryktelig vondt og har forsøkt behandling uten hjelp. Kroppen er ikke skapt for så tette svangerskap. Livredd for at jeg ikke blir bra til jeg skal begynne å jobbe. Akkurat nå angrer jeg på nr.3,men håper jeg på sikt vil se tilbake på at det var verdt det når denne intense spedbarn/småbarnsperioden er over. Er du sikker på at denne nye mannen vil takle tette barn sammen med deg? Kjenner du han så godt? Det er viktig å tenke over. For står man alene med dette vil det bli utrolig tøft i flere år! Anonymous poster hash: 07d97...a7f Ikke meningen å spore av, men har du prøvd osteopat for de smertene? Ble ødelagt selv etter 3 svangerskap og etter 2 år med eks antall behandlere er det osteopaten sin har fikset meg. I grevens tid må jeg si!! Var på nippet til å gå over på aap Anonymous poster hash: 14cf7...76f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #7 Skrevet 18. august 2016 Du har tre barn fra før, og spør om det er travelt å få to barn på ett år og samtidig ha tre store? Altså, det blir for rart for min del. Anonymous poster hash: c6858...7b4
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #8 Skrevet 18. august 2016 Har to med 15 mnd mellomrom. Helt ukomplisert. Ammet og var gravid. Rakk også å jobbe i mellom. Nå er de store og har masse glede av hverandre. Anonymous poster hash: 2baf9...156
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #9 Skrevet 18. august 2016 Ikke meningen å spore av, men har du prøvd osteopat for de smertene? Ble ødelagt selv etter 3 svangerskap og etter 2 år med eks antall behandlere er det osteopaten sin har fikset meg. I grevens tid må jeg si!! Var på nippet til å gå over på aap Anonymous poster hash: 14cf7...76f Ja, forsøkt osteopat, men det funket ikke. mulig jeg må prøve en annen behandler? Var hos en ung osteopat (sikkert nyutdannet). Anonymous poster hash: 07d97...a7f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #10 Skrevet 18. august 2016 Hvorfor sånt hastverk? Hva er grunnen til at du tenker at de må være så tette? Det viktigste er vel at du kjenner mannen godt nok og har god tro på at han kommer til å takle dette og stå sammen med deg i tykt og tynt. Og hvordan blir det med de barna du har fra før? Har selv to tette, men ikke så tette som du ønsker deg, riktig nok. Det har vært slitsomt og en prøvelse for forholdet til tider. Jeg syns det blir bedre etterhvert som barna blir eldre, selv om det blir mer å følge opp. Anonymous poster hash: b87a0...320
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #11 Skrevet 18. august 2016 En venninne gjorde det. Eldste er 2 år, og yngste er 1 år. Hun er utslitt. Konstant utslitt. Barna sover dårlig og hun er mye alene med dem. Hun angrer faktisk. Men, hvorfor så hastverk? Anonymous poster hash: dd0d9...3a0
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #12 Skrevet 18. august 2016 hastverk og hastverk. vi tenker at de hadde vert kjekt med 2 tette. og at vi da blir "ferdig" de andre 3 barna mine har vert rolige og snille babyer uten problem. men om de kommer en kolikk unge så stopper vi nokk på 1 😉 også er vi begge 30 år så vil ikke vente for lenge heller. Anonymous poster hash: 417dd...6b3
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #13 Skrevet 18. august 2016 Her burde du bare være glad og takknemlig for at du kan bestille 2 barn på rappen.... Anonymous poster hash: 3bc1d...7ee
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #14 Skrevet 18. august 2016 hvorfor?? Anonymous poster hash: 417dd...6b3
Ditalen Skrevet 18. august 2016 #15 Skrevet 18. august 2016 Oi, du var 16 da du fikk ditt første barn? 18 ditt andre? Hvis det har gått bra, så takler du nok to tette også fint 😊
Love my kidz Skrevet 18. august 2016 #16 Skrevet 18. august 2016 Søsteren min og mannen hennes har fått to tette, er nesten 14 mnd mellom de og hun var så glad for at den eldste hadde lært seg å gå før den minste ble født. For tenk å ha to barn som må bæres da 😮 De sliter selvsagt med at de har to barn som sover litt forskjellig da, men det jevner seg jo ut etterhvert. De er slitne, men samtidig veldig flinke til å ta ansvar begge to. Dere trenger ikke å forhaste dere pga alderen deres altså, 30 er UNGT! La den første babyen bli halvåret før dere prøver på neste, det er mitt råd.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #17 Skrevet 18. august 2016 nei jeg var 18 da jeg fikk første og 20 med andre. begge planlagte. elsker unger så vil ha en stor familie. de vil heldigvis min nye kjæreste og😊😊 han er en fin stepappa. pg kommer til å hjelpe meg masse både natt og dag. Anonymous poster hash: 417dd...6b3
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #18 Skrevet 18. august 2016 Jeg har fire barn og det er 21 mnd mellom de to yngste, det er veldig passe og mer enn tett nok synes jeg Anonymous poster hash: 22628...0f6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #19 Skrevet 18. august 2016 Jeg ville absolutt ventet et par mnd før jeg prøvde å bli gravid altså. Hadde aldri orket å være gravid, slapp og dårlig rett etter fødsel. Kroppen får jo overhodet ikke hentet seg inn igjen! Dessuten er vel sjansen ganske liten for å bli gravid så fort, og dere vil kanskje bli veldig opphengt i det og smådeppa når det ikke funker. Jeg har to år mellom mine og synes det var tett nok! De har stor glede av hverandre! Anonymous poster hash: bd5f4...8b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå