Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Hvordan finner jeg min profil her inne på forumet? Anonymous poster hash: 76ab8...6bc
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Klikk på nicket ditt øverst til høyre Anonymous poster hash: fac4c...9a5
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Klikk på nicket ditt øverst til høyre Anonymous poster hash: fac4c...9a5 Nicket mitt står ikke øverst til høyre. Kan trykke på knappen med firkanter og får opp noen valg og der står det bare logg ut... Er inne fra mobil, må jeg på en PC for å se profilen kanskje? Anonymous poster hash: 76ab8...6bc
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Nicket mitt står ikke øverst til høyre. Kan trykke på knappen med firkanter og får opp noen valg og der står det bare logg ut... Er inne fra mobil, må jeg på en PC for å se profilen kanskje? Anonymous poster hash: 76ab8...6bc Hvis du går på pc, så finner du det i hvert fall. Jeg vet ikke fra telefon, siden jeg bare bruker pc Anonymous poster hash: fac4c...9a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå