Gå til innhold

Herregud...han er 23 år gammel...TJUETRE!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og jeg er 37...😁😳

Altså, greia er denne: har vært alene i snart ett år. 3 barn. Et stygt og vondt, men nødvendig brudd. Har brukt det siste året på å komme meg på bena igjen, men føler jeg nå har kommet meg litt på bena igjen. Har ikke vært klar for tanken på andre menn - før nå.

I butikken rett ved der jeg bor jobber en svært så hyggelig kar. Er fast kunde der, og de siste par mnd har jeg virkelig fått opp øynene for han. Han er altså så ufattelig kjekk...hehe... Jeg har jo tenkt at han er en del år yngre enn meg, kanskje ca 30. Har også tenkt at han kunne jeg jaggu feid over en gang eller to...😜

Så, helga som var dro jeg faktisk på byen med noen venninner. Og hvem traff jeg der? Joda, han fra butikken. Han kom bort for å prate med meg så fort han så meg. Ble litt bedre kjent med han, pratet om alt mulig. Til slutt kom også alder opp. Jeg sa at jeg er nok noen år eldre enn deg... Du er vel kanskje 30 eller noe sånt? Sa han... Jeg er forresten 23... Jeg holdt virkelig på å dette på rompa... Hva??? Han ble forøvrig like overrasket da jeg sa jeg var 37... Men det plaget han tydeligvis ikke.

Jeg ble IKKE med han hjem. Kompisene hans kom å ville ha han med videre. Før han gikk gav han meg overraskende nok et kyss...

Han har sendt melding til meg på Facebook, der han skriver at han håper å se meg på byen igjen til helga.

Hva i all verden svarer jeg!? Det her er jo barnerov!!! 😂 Men fy f... Han er fin...

(Er overhoder ikke interessert i noe forhold for å si det sånn...)

Hva ville dere gjort??

Hilsen (seksuelt) frustrert 37-åring som sikkert ikke burde tenke på en 23-åring i der hele tatt...

Anonymous poster hash: 287d8...90e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er voksen, han er interessert. Bare vær glad og go for it!

😁

Anonymous poster hash: d8030...25b

Skrevet

Er det noe å lure på da?

Enhver mann på 37 er jo nærmest programforplikta til å hoppe på en jente på 23 om anledningen byr seg, stiller seg vel ikke noe annerledes om dama er eldst?

Kjør på! 👍🏻

Anonymous poster hash: 8a851...75b

Skrevet

23... ikke i nærheten av å kunne ta ansvar for 3 barn, men, er jo ikke det du søker.. sex går du for - rock´n roll!

Anonymous poster hash: 19768...faa
Skrevet

Hmmm... vet ikke helt. Jeg er 41 år og har en sønn på 23. Tror ikke jeg ville hatt deg som svigerdatter:) ikke personlig ment😉

Anonymous poster hash: f25e1...6c2

Gjest Antarctica
Skrevet

Gått på barnerov.

Livet er for kort til å la være...

Skrevet

Sex i vei!

Anonymous poster hash: 2d627...ddf

Skrevet

Jeg hadde feid over han...

Anonymous poster hash: 4aefc...28c

Skrevet

Så du skal liksom gå for tilfeldig sex? Er du virkelig så umoralsk? :( Æsj

Han er 23 år, regnes som voksen, men han er nok heller 18 år i hodet. Som alle andre guttemenn.

Anonymous poster hash: 7267f...427
Skrevet

Good for you! Han er interessert + du er interessert = suksess

Anonymous poster hash: a731e...440

Skrevet

Do it

Du kan umulig tro på engler

Skrevet

Søstra mi har ein som er 17 år eldre. Kva fan, 23 åring kan det finnes noen som er voksen for alderen. Finnes 37 åringer som er som 23 åringer.

Anonymous poster hash: 06fc7...796
Skrevet

Han er 23 år, regnes som voksen, men han er nok heller 18 år i hodet. Som alle andre guttemenn.

... Liksom gå for tilfeldig sex ... Hun har da møtt han flere ganger før, og det er da ikke så farlig ha det litt gøy vel ?! Selvom jeg aldri ville hatt sex med en på kun 23 år , så betyr det ikke at jeg mener at Hi ikke skal gjøre det

Anonymous poster hash: fa234...681

Skrevet

Du kan umulig tro på engler

Tenker nicket kan være englebarna.

Anonymous poster hash: 06fc7...796

Skrevet

HI her.

Ser de fleste gir tommel opp, og det er jo hyggelig...😄 Hva som skjer videre med denne karen, det får tiden vise. Han er tydeligvis interessert, og hvis det kun er for sex, så er det helt greit. Da stiller vi nemlig likt. Jeg er ikke ute etter en som kan takle 3 barn osv. Er ikke ute etter er forhold, og ihvertfall ikke med han...!

Blir spennende dette her!

Skrevet

Neeeei, det hadde blitt alt for ungt. 'Menn' som er 10 år yngre enn min lillebror hadde blitt for ekkelt for meg.

Anonymous poster hash: cb8bd...2be

Skrevet

Hva synes du om menn som harver over jenter som er 14 år yngre et par ganger?

Anonymous poster hash: 42009...453

Skrevet

Jaaaaa! Go for it!!

Skrevet

Pass på så han ikke sliter deg ut. Jeg er 45 og havnet med en på 25, han var ikke erfaren får å si det sånn.

Er alene med 3 barn jeg og, var aldri meningen at vi skulle bli sammen.

Ikke lenge siden han meldte meg, ville mer😉

Men, nå er jeg i ett forhold med en som elsker meg opp i skyene som ikke går av banen for 3 barn, eller 7 tilsammen.

Kos deg mens du kan.

Anonymous poster hash: b0623...376

Skrevet

Ville slitt med å pøke på noen som var på alder med mine barn, det er ikke allverdens av horisont på den alderen og det er rimelig avtennende, men om dette ikke gjelder deg så er det ikke noe i veien for å bare trå til.

Skrevet

Hehe mulig nicket ikke er linket til å tro på engler ja. Heller barn. Men om jeg også tror på engler? Tja tanken er jo ganske søt da så kanskje jeg tror litt. Men kan si do it til samtykkende sex mellom to voksne . Motsatt vei med mann eldst er det vel ingen som hever et øyebryn engang? Sånn dobbeltmoral er så feil.

Skrevet

18 i hodet som deg, mener du kanskje?

Anonymous poster hash: 83449...9a4

Skrevet

Ville slitt med å pøke på noen som var på alder med mine barn, det er ikke allverdens av horisont på den alderen og det er rimelig avtennende, men om dette ikke gjelder deg så er det ikke noe i veien for å bare trå til.

Har ikke barn på hans alder, eldste er 13... Men skjønner poenget ditt. Hadde han sett ut som en typisk 23-åring derimot...da hadde saken vært en annen... HI

Skrevet

Lov og hold oss oppdatert da 😄

Anonymous poster hash: 225e6...e0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...