Gå til innhold

Melk og mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn, og skal ha mensen i disse dager. Ingen tegn på mensen enda, annet enn pms. Men, det rare er, at jeg har fått melk i brystet (dvs 1 dråpe i det ene brystet). Babyen er ettåring om et par måneder, og jeg har ikke ammet pga medisiner. Har ikke kunne få ut melk på måååneder.

Plutselig er det melk. Kan det ha sammenheng med mensen som er på vei/hormoner? Eller er det faresignal mtp graviditet? Det er nesten umulig at jeg er gravid, han var nær der nede uten prevensjon etc (og jeg vet om precum osv), men sjansen er sikkert 1/1000 000 000 grovt beregnet.

Anonymous poster hash: b40bc...467
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare dytte denne opp før natta D:

Skrevet

opp

Skrevet

"Det er nesten umulig at jeg er gravid, han var nær der nede uten prevensjon" - selvsagt kan du være gravid. Sex uten å beskytte seg kan gi graviditet og barn. Det vet du :)

Anonymous poster hash: 9ffa5...11e
Skrevet

"Det er nesten umulig at jeg er gravid, han var nær der nede uten prevensjon" - selvsagt kan du være gravid. Sex uten å beskytte seg kan gi graviditet og barn. Det vet du :)

Anonymous poster hash: 9ffa5...11e

Ja, det er derfor jeg skriver "nesten", men hva tenker du om den dråpen melk, liksom? Jeg hadde blitt svært overrasket OM jeg var gravid, og hadde tenkt at hvis det skulle gå sånn så var det jo synd at vi ikke bare hadde sex uten prevensjon hehe. 

Men jeg føler at det er en så liten sjans at jeg ikke tror det... hva kan forklar melk liksom? Tilfeldigheter? Har man alltid melk etter å ha fått barn? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...