hysterika Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, har forklart henne igjen og igjen at hun må legge skitne klær til vask, tømme søppelbøtta på badet når den er full av bind, støvsuge rommet sitt jevnlig etc. Hun kaster klær på gulvet, går aldri ut med søpla på rommet, jeg blir sprø! jeg var innom rommet i stad, og da hadde hun klippet neglene rett på gulvet!!! Hvem gjør sånt? I tillegg hadde hun blødd igjennom i senga uten å skifte laken! Noen som har noen råd å komme med?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Fortsett å fortelle henne hvordan det skal være, plutselig løsner det. Har selv en 15-åring som skal opp i 10.klasse i morgen, gutt. Det har skjedd veldig mye nå siste halvåret, i går ryddet han rommet, skiftet på senga og støvsugde, uten at jeg hadde bedt han om det! Han går også ut med søppel o.l. uoppfordret nå. Det hender det hoper seg opp med skittentøy på gulvet, eller at de rene klærne han har tatt med fra vaskerommet blir liggende i en bunke på pulten istedenfor å ryddes inn i skapet, men det kan jeg leve med. Helt til i fjor måtte jeg minne han på å dusje, nå dusjer han opptil to ganger om dagen Det ordner seg. Så lenge de vokser opp i et rimelig hygienisk hjem, med foreldre som er gode forbilder, og blir minnet på det til de plutselig er gamle nok til å se det selv så ordner det seg. Anonymous poster hash: 192ae...20f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 Min 13-åringe jente er likedan. Tro meg, hun har ikke det fra oss! Om hun fortsetter i samme sporet så frykter jeg hjemmet hennes som voksen 😂 Anonymous poster hash: b3fb2...80e
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 Dette vil gå seg til. Jeg var ikke hakket bedre som ungdom 😝 Vil ikke tenke på hvordan det så ut på rommet mitt...... Og hvor ofte skiftet jeg sengetøy .......... 🙈🙈🙈 Anonymous poster hash: 6ba53...ff2
hysterika Skrevet 17. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2016 Ok, da skal jeg forsøke å puste med magen, telle til hundre og vente på bedre tider!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 Fortsett slik du gjør - minn henne på det jevnlig osv! Jeg var ekstremt rotete i tenårene, og godt oppi tjueårene! Nå, i en alder av 34, er jeg heller motsatt - orker ikke rot rundt meg! Så det er håp... Anonymous poster hash: 26073...137
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #8 Skrevet 18. august 2016 Jeg jobber som lærer på ungdomsskolen og din datter er en av mange. Bare fortsett med der du gjør, plutselig har du ei jente som dusjer tre ganger om dagen. Anonymous poster hash: 552d4...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå