Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Snart har en nyfødt baby og skal gå 2 min til barnehage og levere største hver morgen? Tenker det enkleste er å bære baby med med istedenfor vogn når det er så nære Anonymous poster hash: 5fa01...49e
Sokkedyret Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Jeg har tenkt å kjøpe et Caboo bæresjal til å bruke i starten og en ergobaby bæresele til senere. Har ikke prøvd de enda, men ser at begge disse får mye skryt og anbefalinger her inne!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 Jeg har tenkt å kjøpe et Caboo bæresjal til å bruke i starten og en ergobaby bæresele til senere. Har ikke prøvd de enda, men ser at begge disse får mye skryt og anbefalinger her inne! http://www.mammashop.net/baereutstyr/close-caboo-cotton-blend-baby-carrier-graphite Takk for tips. Er det en slik? Dyre :/ Anonymous poster hash: 5fa01...49e
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 Anbefaler sino sjal til den første tida. Og sele senere. Billig og enkelt! Ellers så har jo ergobaby kommet med ny sele, adapt, som kan brukes helt fra start. Har ikke prøvd denne selv. Anonymous poster hash: aedb0...4ed
Sokkedyret Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 http://www.mammashop.net/baereutstyr/close-caboo-cotton-blend-baby-carrier-graphite Takk for tips. Er det en slik? Dyre :/ Anonymous poster hash: 5fa01...49e Ja. Ja de er litt dyre men det er så mange som anbefaler den at jeg tenkte kanskje det er verdt pengene... Jeg følger litt med på Finn.no for å se om jeg kan få den billigere da.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 Caboo er supre! Anonymous poster hash: e8bf0...1f1
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 Caboo er det enkleste og beste sjalet for nyfødte, så absolutt verdt prisen! Mange pent brukte å få kjøpt også, enten på Finn eller bæregrupper på FB Anonymous poster hash: e3ade...a2a
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #8 Skrevet 19. august 2016 Takk for tips:) Anonymous poster hash: 5fa01...49e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #9 Skrevet 19. august 2016 Jeg har tenkt å kjøpe et Caboo bæresjal til å bruke i starten og en ergobaby bæresele til senere. Har ikke prøvd de enda, men ser at begge disse får mye skryt og anbefalinger her inne! Sitter her med en 5 dager gammel tass, og akkurat dette vi gjør. Caboo fungerer supert allerede, og ergo hadde vi forrige gang og jeg elsker den også 😊 bytter nok til ergo om et par måneder Anonymous poster hash: 14c9d...eca
Mostly Harmless Skrevet 19. august 2016 #10 Skrevet 19. august 2016 Bæresele er supert, men dersom du må hjelpe eldste mye med klær og sko når du kommer frem, ville jeg faktisk brukt vogn på den turen. Å bøye seg fremover med nyfødt på magen er litt bøll. Da må du gjerne bruke en hånd til å holde hodet til baby, og har bare en igjen til glidelåser og skolisser. Er eldste nokså selvhjulpen, er det ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå