Gå til innhold

Lange vonde kynnere, uke 35


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Er i uke 35, og har masse kynnere, har hatt det i en del uker. Men i kveld har de vært mange, vondere (spesielt på venstre side av magen) og veldig lange. De fleste varer en del min, og noen nærmere 10min.. Fler som har hatt så lange kynnere? Vurderer å ringe føden, men tenkte å avvente litt til.. Er forresten mitt 3 barn, så vet jo at de ofte vlir verre og verre, men syntes de i kveld varer vel lenge...

 

Anonymous poster hash: c9d37...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Er i uke 35, og har masse kynnere, har hatt det i en del uker. Men i kveld har de vært mange, vondere (spesielt på venstre side av magen) og veldig lange. De fleste varer en del min, og noen nærmere 10min.. Fler som har hatt så lange kynnere? Vurderer å ringe føden, men tenkte å avvente litt til.. Er forresten mitt 3 barn, så vet jo at de ofte vlir verre og verre, men syntes de i kveld varer vel lenge...

 

Anonymous poster hash: c9d37...fc9

Kan være modning eller vanlige kynnere, men kommer de regelmessig selv om du ligger? Har du nedpress? Regner med at du ringer føden hvis det er regelmessig mens du ligger og at det blir enda mer intenst og med kortere mellomrom!

Er i 32 selv med fare for prematur fødsel. Fått beskjed om kommer det vonde regelmessige kynnere med nedpress så er det føden neste for ctg og sjekk. Etter uke 35 stopper de jo ikke fødsel da i ditt tilfelle.

Ha fødebagen klar du :) Lykke til!

Endret av Froggi83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...