Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Gruer meg så. Jeg jobber 50 % natt og vi har alltid kunne kost oss om morgenen og ruslet i bhg til rundt klokken ni. Faren deres jobber offshore, men det er ikke noe problem når vi har så rolige ettermiddager. Mandag starter han på skole og jeg er så spent. Lillesøster får jo og tidligere dager i bhg. Ettermiddagene blir vel travel med lekser? De følger vel ikke med de like mye som i bhg. Jeg er nok bare dum nå, men alle slike milepæler er så trist synes jeg. Nå har jeg ikke to barn som kan kose seg i bhg sammen lengre.. Hvordan er livet med skolebarn ? Anonymous poster hash: 1f989...d40
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 I 1.klasse er ikke forskjellen så stor. Ikke mye lekser heller. Anonymous poster hash: 3f8fd...c37
Love my kidz Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 1 klasse er lett, lite lekser og korte dager. Dere kommer fort inn i den nye rutinen. Om de ansatte følger med? Ja det gjør de, i friminuttene samt om morgenen er det mange voksne vakter i skolegården på vår skole i allefall. Dette blir så greit skal du se ☺👍
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 1 klasse er lett, lite lekser og korte dager. Dere kommer fort inn i den nye rutinen. Om de ansatte følger med? Ja det gjør de, i friminuttene samt om morgenen er det mange voksne vakter i skolegården på vår skole i allefall. Dette blir så greit skal du se ☺👍Takk for svar! Var redd jeg kom til å få lite hyggelige svar, men fikk heldigvis ikke det ❤️ Når er det det begynner å bli travelt da? Anonymous poster hash: 1f989...d40
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 Den store forskjellen er jo at du må rekke skolen. Kan ikke komme for sent fordi ungene sover litt lenge. Det blir ikke travelt før du har unger som driver med organisert idrett 5 ganger i uka ;-) Anonymous poster hash: 96cb1...3f5
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 Takk for svar! Var redd jeg kom til å få lite hyggelige svar, men fikk heldigvis ikke det ❤️ Når er det det begynner å bli travelt da? Anonymous poster hash: 1f989...d40 Første klasse er ikke travel, de har fine dager og gjerne en liten lekse hver dag, type 10 min til å fargelegge noe eller øve på å skrive A'er Travelt blir det når de blir eldre, her f.eks trener 7.klassingen fire dager i uka og 4.klassingen to dager i uka. Det er mye mer lekser, det er vennebesøk osv. Jeg har 4 barn da, tre på barneskolen og en på ungdomsskolen, det er travelt 😉 Men det blir ikke travelt over natta, det kommer gradvis og du venner deg til det. Det er også en morsom travelhet, aktive og blide barn, mye sosialt. Anonymous poster hash: 524d9...9e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå