Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Jeg har kjøpt inn en del nye klær til skolestarten min, også et veldig fint antrekk vi kjøpte sammen til 1. skoledag. Datteren min vil imidlertid ha på en annen ny kjole, som egentlig er litt for stor (kjøpt på salg og var ment å spare til neste år). Hun vil absolutt bare ha den kjolen. Den er pen, men altså litt stor. Hadde du latt henne velge den likevel? Anonymous poster hash: 8ec88...b42
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Nei! Her bestemmer jeg hva mine barn skal ha på seg.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 Nei, hun får ikke velge helt selv. Da hadde hun troppet opp i Frost-kjole, smurfesokker, cherrox og en gullglitter jakke Dame Edna verdig 😂😂 Hun skal få velge klær innenfor visse rammer. Jeg tror at en litt for stor kjole hadde vært innenfor rammen 😊 Anonymous poster hash: d245e...bf6
Gjest 5 andre Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 Ja, så lenge det står i forhold til været. Gidder ikke late som om vi er enten mer motebevisste eller evt. mer unike enn det vi egentlig er.
TPK Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 Nja. Jeg fant frem et forslag og spurte om det var godkjent. Han bryr seg fint lite om klær!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 Selvfølgelig får han velge Vi har vært ute på shopping sammen og nøye valgt ut pen bukse, skjorte og sko. Klærne ligger pent brettet sammen i skapet hans, og han har flere ganger vært borte og sett på dem og gleder seg stort til å ta dem på. Nå ser det imidlertid ut til at det blir for varmt for langbukser, så i dag dro jeg ut og kjøpte en fin kortbukse som heldigvis fikk tommel opp. Hadde han valgt hulkenkostyme ville jeg nok ikke latt ham velge, men så lenge vi sammen har plukket ut et pent antrekk han gleder seg til å bruke går det bra Anonymous poster hash: ccedf...247
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 Ja, jeg hadde skolestarter i fjor og hun hadde på en rosa bomullskjole til 49 kr fra HM Hadde valgt noe penere selv, men dette var den hun ville ha så da fikk hun det. Anonymous poster hash: be605...41e
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #8 Skrevet 17. august 2016 Ja, jeg hadde tenkt til det, men mannen sa nei. Jenta valgte en hvit tights og en lys rosa t-skjorte med noe glitter på. Helt innafor syntes jeg, men mannen sa altså nei og overtalte jenta til å velge en hvit kjole med noen svarte sløyfer på. Helt høl i huet i min verden med tanke på at vi har verdens mest aktive jente som klatrer og graver i sandkassa som om hun skulle fått betalt for det, men sånn ble det nå... Anonymous poster hash: 2177a...ed0
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #9 Skrevet 17. august 2016 Nei. Jeg har kjøpt en penere chinos og skjorte fra Jean Paul. Mor har planlagt alles antrekk i detalj, ingen får velge😛 Anonymous poster hash: b9360...2c7
Yellow Brick Road Skrevet 17. august 2016 #10 Skrevet 17. august 2016 Innen visse grenser ja. De hadde verken fått lov til å gå i bunaden eller i den gamle utslitte buksa første skoledag, og ikke batmann-kostymet. Men mellom der hadde jeg nok vært temmelig fleksibel. En ok kjole som var et nummer for stor hadde nok kunne passere om det var veldig viktig for ungen.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #11 Skrevet 17. august 2016 Jeg kjøpte en kjole til formålet, men hun vil heller ha yndlingskjolen som er blitt litt for liten/kort, så mor måtte ut på nytt for å kjøpe nye matchende tights til det som nå er en tunika. Anonymous poster hash: fa791...cac
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #12 Skrevet 17. august 2016 Hun fikk velge mellom 3 kjoler, hun ville helst ha bunadsko(!) og da satt jeg ned foten😂 En litt for stor kjole hadde jeg gått med på om hun var veldig bestemt. Det er viktig å trives i det en har på seg. Anonymous poster hash: 00757...eff
Miss Honey Skrevet 17. august 2016 #13 Skrevet 17. august 2016 Jeg har kjøpt inn en del nye klær til skolestarten min, også et veldig fint antrekk vi kjøpte sammen til 1. skoledag. Datteren min vil imidlertid ha på en annen ny kjole, som egentlig er litt for stor (kjøpt på salg og var ment å spare til neste år). Hun vil absolutt bare ha den kjolen. Den er pen, men altså litt stor. Hadde du latt henne velge den likevel? Anonymous poster hash: 8ec88...b42 Her bestemmer hun selv hva hun vil ha på seg hver dag. I det har hun gjort siden hun lærte å kle på seg selv;) vanligvis ville jeg valgt helt annerledes men syns hun skal ha rett til å bestemme valg av klær og fargekombinasjoner selv.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #14 Skrevet 17. august 2016 Innen for rimelighetens grenser. Prinsessekjole hadde vært nei. En litt for stor kjole hadde vært innafor. Her får min gå i selvvalgt skjørt og genser. Ganske glorete men greit nok. Anonymous poster hash: c95de...b1d
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #15 Skrevet 17. august 2016 Det har de, og det kunne igrunn ikke falt meg inn å si de ikke fikk gå i noe som var helt greit. Hadde de ville hatt på seg en slitt gammel joggebukse så hadde jeg nok måtte diskutert litt. Mitt stebarn var jeg med i byen for å kjøpe tøy. Mor og far glemt dette helt, så vi ordnet uten å spørre. Mor fikk vist litt hetta, for det var ikke riktig kjole, men derr er aldri noe riktig. Og hun vil helst kle på ungene til de flytter ut. Hun hadde uansett ikke kjøpt noe tøy til denne dagen, og ringte helt fort ila første skoledag. Hun var her nemlig. Mi eldste hadde tatt med seg mormor til byen, så hun hadde ett rikt utvalgt. Tror hun hadde en kjole på seg. Minstmor hadde olabukse, skinnjakke og en skjorte. Tror det er enest gang hun har gått i olabukse i hele livet sitt. Men det ville hun ha når vi var på shopping og det fikk hun. Hun var vel også eneste jente som ikke hadde kjole på seg. Hun går ytterst sjeldent i kjoler også, de er bar iveien mener hun. Anonymous poster hash: 6ec2a...6a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå