Gå til innhold

hvorfor forsvinner ikke magefettet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg spiser mindre. går litt turer og unngår brus chips og sånn. spiser litt godt lørdagene bare. vil så gjerne ned i vekt. 15 kilo. dritt!! blir kvalm av å se meg i speilet. er 178 høy og 95 kilo. ser ut som et monster

Anonymous poster hash: b5a00...c57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du holdt på da? Og hvor gammel er du? Det kreves en del mindre energi til å drive en kropp når du begynner å nærme deg 40..

Anonymous poster hash: ab6fb...b3e

Skrevet

i snart 1 mnde. har bare gått ned 3 kilo. jeg ble 30 i år.

Skrevet

i snart 1 mnde. har bare gått ned 3 kilo. jeg ble 30 i år.

Men det er vel bra nok? Det tar tid å legge om livsstilen, og dersom du holder ut og fortsetter, så går det sakte men sikkert i riktig retning...

Anonymous poster hash: ab6fb...b3e

Skrevet

3 kg på en mnd er kjempebra! Det er en sunn måte å gå ned i vekt på. Bare fortsett, så merker du det snart på både klær og speilbilde.

Skrevet

Rockering er svaret! Vises ikke på vekta, men hjelpe meg så godt det vises i speilet.

Anonymous poster hash: 9ea45...09e

Skrevet

får ikke til å rocke med ring. har prøvd en million ganger😥 jo vet de er bra med 3 kilo men.. noen tips til mat?

Skrevet

Rockering er svaret! Vises ikke på vekta, men hjelpe meg så godt det vises i speilet.

Hva slags rockering? En vanlig barne-rockering? Jeg er ikke HI, men vil prøve alt :)  

Anonymous poster hash: 2e8f7...f1b

Skrevet

Jeg har en på ca 2 kg. Kjøpt på xxl kanskje, lenge siden nå. Rocker ca 10 min hver kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...