Gå til innhold

Frustert !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er så fortvilet jeg aner ikke hva som skjer med kroppen min fortiden. Jeg hadde samleie 3,4,5 og 8 august.

Jeg føler det er noe som skjer med kroppen min, i disse ukene som har vært har jeg hatt mensmurringer i korsrygg og mage, har kjent stikkinger i livmor og lysken.. Har også hatt økt søvn behov, og økt matlyst... Nå i disse 2 ukene. Og jeg Forstod ikke noe for jeg skal ikke ha mensen før 25 august og jeg får ikke mensen smerter før 3 dager jeg venter mensen..

Alle graviditet testene jeg tar er negative . Men kan det være for det er for tidlig å teste dette ? siden det ikke var lenge siden jeg hadde samleie sist. Han kom inni meg alle gangene ( sorry detaljer)

Da jeg var til legen forrige uke så sa han at han ikke såg noenting på ultralyd apparatet men jeg tror det var veldig gammelt, det var bitte liten skjerm og han tok utenpå og ikke innvendig... Og jeg sa jeg har hatt en del symptomer på graviditet, og har alle symptomene.... Så sier han at det bare er tull for han sjekket at det ikke var noe som helst på ultralyden... At jeg nå måtte bare slappe av og ta det med ro å ikke tenke så masse..

Kjente jeg nesten var på gråten å følte ingen ville høre på meg..

Nå disse dagene har Kjent at jeg har vært en del oppblåst i magen og hatt ilinger nedover lårene + jeg har hatt kraftige mensmurringer å dette ligner ikke på mensen i det hele tatt . Venter mensen nå 25-26 august.. Men jeg kjenner det ikke så tidlig når jeg skal ha mensen + jeg har kjent disse smetertene i snart 2 uker nå og det er fortsatt det samme.. Jeg er så frustrert å fortvilet at jeg ikke får svar på testene mine :( Så jeg blir nervøs og skjelven , i dag har jeg vært så hormonell at jeg har gråtet for ingenting i dag. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg rett å slett :(

Håper jeg kan få noe svar på dette.

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at du kan ha blitt gravid denne måneden?

Mulig et litt dumt spørsmål, men hvorfor blir du så satt ut?

Ønsker du deg barn veldig mye og det derfor er veldig viktig for deg at du blir gravid?

Eller motsatt, at det ikke passer å bli gravid?

Du vil sikkert få svar at det er fortidlig til at du skal merke noen symptomer. Jeg merket en gang symptomer to dager etter samleie. Våknet kjempekvalm om morgenen, reagerte på lukter på en måte jeg aldri hadde gjort før. Jeg trodde jeg hadde hatt eggløsning mange dager før jeg hadde sex, så var ikke i mine tanker at jeg kunne være gravid. Få dager etter det igjen begynte folk å se på magen min og komme med hint. En uke etter samleie hadde puppene mine endret seg og jeg var superemosjonell, og holdt på å kaste opp stadig vekk. Elleve dager etter samleie testet jeg positivt.

Skal også sies at jeg har hatt litt lignende - men ikke så uttalte - symptomer en gang eller to uten å være gravid (og da visste jeg at jeg absolutt ikke kunne være gravid også).

Jeg tror du bare må koble inn litt tålmodighet inntil du ev. er kommet så langt at det kan slå ut på tester.

Anonymous poster hash: 86983...07f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...