Gå til innhold

Jeg bryr meg ikke så mye om utseende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men sitter her og lurer på hvorfor akkurat jeg skulle være så uheldig, i en familie med bare VELDIG pene mennesker.

Moren min er usedvanlig vakker, lang, mørk, slank, ja, rett og slett utrolig pen (som sin mor og bestemor).

Så kom jeg da, liten, kraftig bygd, bleik og blåøyd (ligner på far, selv om han er veldig vakker, fikk jeg visst litt feil gener derifra).

Så kom min datter, som nå er voksen. Like lang, slank og slående vakker som min mor, og min bestemor. Det ser virkelig ikke ut som vi hører sammen når vi er ute å går. Gener er noen rare greier, og ikke alltid så rettferdig (føler jeg :))

Anonymous poster hash: b0b88...ec1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg. Kjenner meg litt igjen. Vokste opp med to lange slanke søstre med høye kinnbein mens jeg selv var en liten brei propp med skikkelig kulerundt ansikt. Og vi har felles biologiske foreldre. Datteren min er en slik lang slank en - og jeg var egentlig litt glad da jeg oppdaget det. Selvom jeg nå har akseptert meg selv som jeg er var det absolutt ikke morsomt da jeg var ungdom så jeg unner datteren min å slippe akkurat den opplevelsen.

Skrevet

Skjønner godt at det kan plage deg. I min familie er vi alle bare middels pene så da plager det meg ikke. Men er litt facinerende da hvor forskjellig man kan bli av å ha de samme foreldrene :) Vet om tvillinger som ikke er søskenlike.

Anonymous poster hash: 037c6...78d

Skrevet

men sitter her og lurer på hvorfor akkurat jeg skulle være så uheldig, i en familie med bare VELDIG pene mennesker.

Moren min er usedvanlig vakker, lang, mørk, slank, ja, rett og slett utrolig pen (som sin mor og bestemor).

Så kom jeg da, liten, kraftig bygd, bleik og blåøyd (ligner på far, selv om han er veldig vakker, fikk jeg visst litt feil gener derifra).

Så kom min datter, som nå er voksen. Like lang, slank og slående vakker som min mor, og min bestemor. Det ser virkelig ikke ut som vi hører sammen når vi er ute å går. Gener er noen rare greier, og ikke alltid så rettferdig (føler jeg :))

Anonymous poster hash: b0b88...ec1

Jeg, og veldig mange andre, synes det er veldig pent å være liten, ha blå øyne og å være lys i huden,selv om sistnevnte er upopulært her på berget.. I India, Kina, Latin-Amerika og mange arabiske land ville de fleste gjort hva som helst for å få så lys hud som du sikkert har HI. Gresset er alltid grønnere på den andre siden.

Du er sikkert vakker på mange måter, man har gjerne vanskelig for å se det selv.

Anonymous poster hash: 79847...48b

Skrevet

Ja Gud har humor. Hele min familie har store bryster. Type E - cup. Så kommer jeg, fyller en A på en god dag.

Anonymous poster hash: 54607...e09

Skrevet

Jeg er "den pene lillesøsteren", men jeg tror faktisk ikke storesøsteren min noen gang har vært sjalu eller irritert over det.. Hun har heller virket litt stolt av meg! Selv om mange har sakt "er DET søsteren din!? Hun er skikkelig pen! Dere er ikke lik i det hele tatt" Altså idiotiske, hodeløse sårende kommentarer!

Jeg må nok si jeg er glad jeg har vært heldig! En gren av mor-slekten min er så grumme og fæle og slemme at jeg helst ikke vil ha noe med de å gjøre!

Anonymous poster hash: 95585...fcf

Skrevet

Her er det akkurat det samme. Min mormor og mor har vært populære vakre kvinner med køer av menn etter seg, store pupper, vakre ansikter, porselenshud, tykt svart hår. Så kommer jeg - grå mus med kommunegrått hår som begynte å bli aldersgrått i alder av 20, vitiligo over hele kroppen, kraftig hårvekst, mye kviser i ungdommen som satt arr i ansiktet, ansiktsdun på kinnene. I tillegg har jeg svært lite pent ansikt, må bruke briller, har dobbelthake uansett om jeg veier 40 eller 65 kilo, magefett som også er der selv om jeg veier lite (eplefasong) og stygge pupper. Har aldri vært populær i hele mitt liv, selv om jeg i mine yngre dager syntes at jeg ikke så så ille ut og hadde god selvtillit. Har enda ikke opplevd at en mann var forelsket i meg eller tiltrukket av meg, bortsett fra noen som ville få seg et nummer i halvfylla og de to jeg hadde forhold til, som viste seg å være ute etter pengene mine (har en veldig god jobb med lønn oppunder 1 mill, og disse mennene var veldig lavtlønnet/arbeidsledige og levde på meg).

Anonymous poster hash: 496b5...2f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...