Gå til innhold

Hormonspiral og blødning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det vanlig å blø før det stabiliserer seg? Fikk satt inn hormonspiral 30. Juni og har blød siden. Kansje en dag innimellom uten blødninger. Men kommer stort sett hver dag i mer eller mindre grad. Begynner å bli veldig lei nå. Effektiv prevensjon når en ikke kan ha sex pga blødninger da i det minste. Haha.

Anonymous poster hash: 3af37...841

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg skal sette inn neste uke, håper jeg slipper å blø så lenge! Hva er vanlig?

Anonymous poster hash: 2acbc...431

Gjest 5 andre
Skrevet

Gikk i 4 mnd før spottingen forsvant. Var verdt det siden jeg har mistet all blødning.

Skrevet

Blødde mer eller mindre i ett år.... Så begynte det hver måned. Men sliter med at det lukter jævlig av utfloden. Føler jeg lever på Vivag. Ja, har sjekket meg for andre ting.

Mister snart tålmodigheten og vurderer å ta den ut. Men er livredd for graviditet.

Anonymous poster hash: 15be3...710

Skrevet

Så med andre ord kan det vare lenge ennå... håper den forsinker helt etterpå da

Hi

Anonymous poster hash: 3af37...841

Skrevet

Blødde mer eller mindre i ett år.... Så begynte det hver måned. Men sliter med at det lukter jævlig av utfloden. Føler jeg lever på Vivag. Ja, har sjekket meg for andre ting.

Mister snart tålmodigheten og vurderer å ta den ut. Men er livredd for graviditet. Anonymous poster hash: 15be3...710

Sliter med forferdelig lukt selv! Har du vært hos legen med det?

Anonymous poster hash: 63513...176

Skrevet

3 uker hver mnd i 4 år blødde jeg!

Skrevet

Bare vent til soppinfeksjonene kommer du! Da skal du se den får satt en effektiv stopper for sexlivet ;) neida... Ikke sikkert det skjer deg!

Skrevet

3 uker hver mnd i 4 år blødde jeg!

Oj, hva med siste året?? Håper du i hvert fall ble helt blødningsfri da. 😊

Skrevet

Sliter med forferdelig lukt selv! Har du vært hos legen med det?

Anonymous poster hash: 63513...176

Ja, jeg var hos gynekolog. Hun mente at det var blodrester som luktet og som hang igjen i trådene. Så hun klippet dem enda kortere. Ble bedre en liten stund etter det, men lukten er tilbake igjen nå. Uansett om jeg blør eller ikke. Utrolig plagsomt.

Tror eneste mulighet for meg er å ta den ut dessverre.

Skrevet

Oj, hva med siste året?? Håper du i hvert fall ble helt blødningsfri da. 😊

Ble ikke noe siste år, jeg var drittlei og fjernet den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...