Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Blar gjennom de øverste trådene; "Jeg har en type som har lyst til å begynne spise fisk, har dere noe forslag?" "Vi skal ha dåp mot slutten av august, og samboer ønsker seg middag til feiringa etterpå. Hva ville dere laget?" Er dette en gruppe for hjemmeværende mødre fra 60-tallet? Anonymous poster hash: a76ff...46a
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Hørtes mer ut som en gruppe for personer som ikke har så god greie på mat, og som kunne tenke seg å lære mer. Anonymous poster hash: c11a5...0ca
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 Blar gjennom de øverste trådene; "Jeg har en type som har lyst til å begynne spise fisk, har dere noe forslag?" "Vi skal ha dåp mot slutten av august, og samboer ønsker seg middag til feiringa etterpå. Hva ville dere laget?" Er dette en gruppe for hjemmeværende mødre fra 60-tallet? Anonymous poster hash: a76ff...46a Høres mer ut som en gruppe for håpløse 19-åringer 😂 Kvinner på 60-tallet var jo dyktige på matlaging Anonymous poster hash: f0786...f50
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 Høres mer ut som en gruppe for håpløse 19-åringer 😂 Kvinner på 60-tallet var jo dyktige på matlaging Anonymous poster hash: f0786...f50 Jo, men er det kvinnen sitt ansvar å fore mannen? Anonymous poster hash: a76ff...46a
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 Jo, men er det kvinnen sitt ansvar å fore mannen? Anonymous poster hash: a76ff...46a Hvor sto det at kvinnen skal fore mannen? Den mannen du refererer til ba vel om råd om hvordan han kunne få i seg mer fisk? Sto vel ikke at det var en kvinne som skulle ha tips for å lage mat til ham? Anonymous poster hash: c11a5...0ca
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 Jo, men er det kvinnen sitt ansvar å fore mannen? Anonymous poster hash: a76ff...46a Jeg velger å fore mannen. Hvis han skal lage mat, ender vi opp med pølser og potetmos og spagetti med kjøttsaus hver dag. Det er jeg ikke interessert i, så jeg handler, lager meny og lager mat. Han har fullt ansvar for vaskerommet, legging og lekser... Hvilket tiår tilhører jeg?? Anonymous poster hash: bf773...694
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 Den gruppa gå jeg opp for lenge siden. Makan til dram og nazitilstander :/ Anonymous poster hash: 2e4f0...807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå