Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Jeg har møt en mann 3 ganger som jeg har møt på en nettside. Nesten et halvt år i mellom hver gang. Alle gangene har vi rotet, men blir ikke mer. Jeg likte han godt først gang, men nå tenkt at det blir bare en flørt. Ikke hatt sex. Han er vel ikke interessert i meg? Bare til å rote med? Har ikke møt noen andre enn han jeg har likt sånn enda. Sukk. Ikke lett dette. Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Har tenkt at jeg ikke skal møte han igjen, men gjorde det forleden helg. Ville dere sluttet siden jeg vet det ikke blir noe mer? Vil ikke sitte igjen brent. Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 Fortell han hva du føler slik ar han eventuelt kan begrense kontaktet med deg om han ikke føler det samme. Da sparer du deg for den følelsesmessige skuffelsen det sener vil være om han "dumper" deg. Du føler definitivt noe og jeg synes du skal fortelle han det slik at dere kan snakke om det og bli enige om hva slags relasjon dere skal ha. Jeg er en tilhenger av ærlighet og åpenhet selv om det kan være vanskelige, spesielt i en slik situasjon,men det kan spare deg for mye frustrasjon. Prøv. Våger du ikke, vinner du ikke. Lykke til. Anonymous poster hash: f3683...e96
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 Takk for svar. Litt vanskelig situasjon dette. Hører gjerne flere råd og tips. Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 Min erfaring tilsier at han ikke er interessert :/ Dere møttes første gang for et år siden, så tok det et halvt år før neste møte, så et nytt halvt år før dette siste møtet. En mann som er interessert nok ville ikke vært fornøyd med å vente et halvt år mellom hvert møte. Snakk med ham som hun over sier. Men vær obs på tegn på at han kan være en "player". Jeg har drevet en del med dating og nettdating selv, og opplever at de som har lignende adferd som denne mannen bare bruker damer som tidsfordriv. Damer han helt sikkert liker, men som likevel bare er noen han møter mens han venter på det helt store. Beklager at jeg er litt negativ Håper jeg tar feil - snakk med ham og lykke til Anonymous poster hash: d3038...1c5
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 Det er det jeg har tenkt selv og. Han er ikke intressert nok. Så går det så pass med tid at han da vil møtes som tidsfordriv. Og vet ikke om jeg vil fortsette å være det, men kjenner når det går en stund at det frister ang nærhet osv. Og han er intressert da. Har vært alene en stund. Har ikke hørt så mye fra han etter heller. Usikker på om jeg kommer til å ta det opp. Vil ikke si så mye om mine følelser til en som er sånn. Takker for tilbakemeldinger. Godt å lufte det med noen. Hører gjerne flere meninger. Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 Han er IKKE interessert. Verken i forhold eller sex! Anonymous poster hash: 9de40...112
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #8 Skrevet 17. august 2016 Du har møtt ham 3 ganger iløpet av 1 og 1/2 år?? Hehe! Høres ikke ut som helt det store..... Anonymous poster hash: c14e5...860
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #9 Skrevet 17. august 2016 Han er IKKE interessert. Verken i forhold eller sex! Anonymous poster hash: 9de40...112 Hva vil han da??? Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #10 Skrevet 17. august 2016 Du har møtt ham 3 ganger iløpet av 1 og 1/2 år?? Hehe! Høres ikke ut som helt det store..... Anonymous poster hash: c14e5...860 Møt han 3 ganger på et år. I fjor sommer første gang, så rundt jul og nå sommer. Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #11 Skrevet 17. august 2016 Møtt! Anonymous poster hash: 8b23b...740
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #12 Skrevet 17. august 2016 Møtt! Anonymous poster hash: 8b23b...740 Vet. En taste feil. Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #13 Skrevet 17. august 2016 Han er IKKE interessert. Verken i forhold eller sex! Anonymous poster hash: 9de40...112 Hva vil han da??? Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #14 Skrevet 17. august 2016 Hva han vil? Jeg har svart deg tidligere - slike menn tar ofte kontakt når de trenger litt oppmerksomhet, de tester at de fremdeles har litt draget, at du vil møte dem selv etter så lang tid uten kontakt booster selvtilliten, de kjeder seg fordi de ikke har noen mer interessante damer på gang i øyeblikket. Eller de bare har hyggelige tanker om deg, men ikke ønsker noe mer enn et hyggelig møte igjen, uten ønske for noe nærere forhold. Kanskje liker han deg mer, men ikke har bearbeidet gamle traumer og er redd for å forplikte seg igjen. Kort sagt, det kan være mange grunner til at han tar kontakt en gang i halvåret. Uansett - han er nok ikke interessert når dere ikke har noe mer kontakt enn dere har. Dropp å ha mer kontakt med ham. Du bygger opp hans selvtillit - han bygger din ned. Han får bekreftelse - du blir nok en gang fort glemt/ignorert.... inntil han kommer på deg igjen og møter deg en gang om en god stund igjen. Anonymous poster hash: d3038...1c5
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #15 Skrevet 17. august 2016 Hva han vil? Jeg har svart deg tidligere - slike menn tar ofte kontakt når de trenger litt oppmerksomhet, de tester at de fremdeles har litt draget, at du vil møte dem selv etter så lang tid uten kontakt booster selvtilliten, de kjeder seg fordi de ikke har noen mer interessante damer på gang i øyeblikket. Eller de bare har hyggelige tanker om deg, men ikke ønsker noe mer enn et hyggelig møte igjen, uten ønske for noe nærere forhold. Kanskje liker han deg mer, men ikke har bearbeidet gamle traumer og er redd for å forplikte seg igjen. Kort sagt, det kan være mange grunner til at han tar kontakt en gang i halvåret. Uansett - han er nok ikke interessert når dere ikke har noe mer kontakt enn dere har. Dropp å ha mer kontakt med ham. Du bygger opp hans selvtillit - han bygger din ned. Han får bekreftelse - du blir nok en gang fort glemt/ignorert.... inntil han kommer på deg igjen og møter deg en gang om en god stund igjen. Anonymous poster hash: d3038...1c5 Takk for svar. Mye fornuft i det du sier. Får prøve så godt jeg kan. Kommer ingen vei med dette. Anonymous poster hash: 8cc13...744
førskolelæreren Skrevet 17. august 2016 #16 Skrevet 17. august 2016 Møtt møtt møtt møtt møtt møtt møtt møtt
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #17 Skrevet 17. august 2016 Takk for svar. Mye fornuft i det du sier. Får prøve så godt jeg kan. Kommer ingen vei med dette. Anonymous poster hash: 8cc13...744 Jeg har lært det jeg skrev av erfaring. Har alltid trodd det beste om folk, og har tidligere slitt med å frigjøre meg selv fra slike fyrer følelsesmessig. Min lærdom er at en mann må vise både med ord OG handling at han er interessert, hvis ikke er det rett og slett ikke nok. Så jeg har blitt flinkere til å se ting for hva det faktisk er. Det betyr ikke at det nødvendigvis er lett å komme over følelsesmessig. Men når jeg minner meg selv på at en mann f.eks. har sagt alt det riktige, men ikke viser det i handling, da blir det plutselig mye enklere for meg å gi slipp og gå videre. For da ser jeg at en slik mann vil jeg faktisk ikke fungere sammen med heller - jeg må ha litt mer enn det. Så ikke møt ham igjen, bare aksepter at han ikke er den rette for deg - DU ønsker ikke en mann som ikke viser bedre at han vil ha deg! Anonymous poster hash: d3038...1c5
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #18 Skrevet 17. august 2016 Jeg har lært det jeg skrev av erfaring. Har alltid trodd det beste om folk, og har tidligere slitt med å frigjøre meg selv fra slike fyrer følelsesmessig. Min lærdom er at en mann må vise både med ord OG handling at han er interessert, hvis ikke er det rett og slett ikke nok. Så jeg har blitt flinkere til å se ting for hva det faktisk er. Det betyr ikke at det nødvendigvis er lett å komme over følelsesmessig. Men når jeg minner meg selv på at en mann f.eks. har sagt alt det riktige, men ikke viser det i handling, da blir det plutselig mye enklere for meg å gi slipp og gå videre. For da ser jeg at en slik mann vil jeg faktisk ikke fungere sammen med heller - jeg må ha litt mer enn det. Så ikke møt ham igjen, bare aksepter at han ikke er den rette for deg - DU ønsker ikke en mann som ikke viser bedre at han vil ha deg! Anonymous poster hash: d3038...1c5 Du har så rett. Er ikke en sånn jeg vil ha. Skal minne meg selv på dette visst det gjentar seg. Grunnen til at jeg hat møtt han etter egentlig fornuften har sagt det samme til meg selv er at det ikke er noen andre. Og det med nærkontakt og det lille håpe. Ja, ja angrer ikke, men burde ikke gjøre det igjen da. Takker for svar. Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #19 Skrevet 17. august 2016 Du har så rett. Er ikke en sånn jeg vil ha. Skal minne meg selv på dette visst det gjentar seg. Grunnen til at jeg hat møtt han etter egentlig fornuften har sagt det samme til meg selv er at det ikke er noen andre. Og det med nærkontakt og det lille håpe. Ja, ja angrer ikke, men burde ikke gjøre det igjen da. Takker for svar. Anonymous poster hash: 8cc13...744 Lykke til videre Jeg håper snart å orke å komme meg ut på datemarkedet igjen selv (eller helst at jeg bare møter Ham uten å måtte satse på nettdating), men jeg gleder meg ikke. Jeg synes slike prosesser er slitsomme nettopp fordi det er ganske mange slike ubestemte eller utydelige menn der ute. Men når man har møtt noen og det er gjensidig så er det jo verdt alt Det hjelper forresten også å stå imot et slikt møte (du vet ikke er bra for deg på sikt) å minne deg selv på at for hver gang du møter ham, jo lenger tid tar det før du møter den rette Anonymous poster hash: d3038...1c5
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #20 Skrevet 17. august 2016 Lykke til videre Jeg håper snart å orke å komme meg ut på datemarkedet igjen selv (eller helst at jeg bare møter Ham uten å måtte satse på nettdating), men jeg gleder meg ikke. Jeg synes slike prosesser er slitsomme nettopp fordi det er ganske mange slike ubestemte eller utydelige menn der ute. Men når man har møtt noen og det er gjensidig så er det jo verdt alt Det hjelper forresten også å stå imot et slikt møte (du vet ikke er bra for deg på sikt) å minne deg selv på at for hver gang du møter ham, jo lenger tid tar det før du møter den rette Anonymous poster hash: d3038...1c5 Ja, håpe hadde vært å møtt en utenom nettet. Vi får se hva tiden bringer. Absolutt verdt det når det evt skjer. Møter ingen når jeg har han opp i hodet så skal ikke gi mer næring til det. Lykke til til deg og. Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå