Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 En bekjent jeg har på facebook fikk baby for 4 mnd siden. Og hun kan legge opp til 30 bilder hver eneste dag ut av ungen. Noe som er helt i orden. Men følte veggen min ble spammet av baby bilder så har skjult hun fra min vegg. Nå fikk jeg plutselig melding på Facebook privat om hvorfor jeg ikke liker eller kommenterer på bildene hennes 😲 What??? Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal svare. Det er en uke siden sist jeg likte et bilde av babyen hennes. Anonymous poster hash: dac1e...eaf
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 .......så har skjult HENNE fra min vegg. Hmm...visste ikke at hun kunne se at du har trykket "skjul" på hennes bilder. Kanskje du skulle si det som det er? Når veggen til blir spammet med titalls bilder hver eneste dag? Anonymous poster hash: e657d...1b0
Marriet Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 .......så har skjult HENNE fra min vegg. Hmm...visste ikke at hun kunne se at du har trykket "skjul" på hennes bilder. Kanskje du skulle si det som det er? Når veggen til blir spammet med titalls bilder hver eneste dag? Anonymous poster hash: e657d...1b0 Hun kan jo ikke se det, men hun legger nok merke til at HI har slutta å like og kommentere bildene hennes siden de ikke dukker opp hos HI. Jeg hadde sagt det som det var når det er så ekstremt. Forstår at hun er stolt og vil vise frem barnet sitt, men at dette er too much.
Gjest Minnieropptatt Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 Å herregud, da ville jeg blitt flau. Hvis jeg var venninnen din altså.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 Hadde sagt det som det var. At det er så mange like bilder at har du likt ett har du likt alle. Hadde sagt det på en litt tøysete måte og håpet hun så humoren. Hun er nok bare veldig veldig stolt og i lykkerus. Ser nok ikke selv at det blir litt mye. Anonymous poster hash: d39d6...187
Bringebæret Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 I og med at hun er freidig nok til å spørre, så hadde jeg svart ærlig. At det er så mye bilder at du ikke har har sjans til å trykke like på alle
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 Jeg ville sagt det som det er - at jeg setter pris å se bilder en gang iblant, men at 30 daglige blir altfor mye. Ville sagt at jeg forstår at hun ønsker å dele alt, men at hun må dosere det litt bedre. Og så ville jeg heller foreslått at vi skulle møtes en dag. Det er jo veldig dumt om hun fortsetter, for da risikerer hun at det er mange flere som gjør som deg, Hi. Og da risikerer hun å skyve folk fra seg som hun egentlig ønkser å ha nær i livet sitt. Å si fra gir henne mulighet til å endre seg slik at hun ikke skyver folk fra seg. Anonymous poster hash: 3f7e4...dda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå