Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Trenger råd om hvordan ta tak i livet mitt. Er bikket 40, og plages med smerter og lite energi. Jobber full tid i et fysisk krevende yrke, som i det siste er blitt enda mer krevende pga nedskjæring (kommunalt helsestell). Har vært plaget med smerter i rygg/bein i flere år. Var til MR for fem år siden som viste slitasje, men ikke prolaps som kunne forklare beinsmerter. Nå har jeg fått stikkende smerter på baksiden av leggen. Vondt hver gang jeg trår på foten. Knærne er også vonde, det ene "brenner" bare jeg kommer borti. Føler meg så oppgitt. Har ikke vært til lege på lenge, det eneste han sier er at jeg må trene. Hvordan skal jeg greie det, har små barn og er oftest alene med dem etter jobb pga mannens arbeidstider. Knærne er ikke undersøkt nærmere. I det siste har jeg vært mye trøtt og tiltaksløs. Har gått ned flere kg de siste par år, pga dårligere matlyst. Fortsatt lett overvektig 168 cm og 69 kg. Anonymous poster hash: cd5ae...c94
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Bestill time hos en manuellterapeut. De er mye flinkere enn vanlige allmennleger på slik problematikk, de kan også henvise til undersøkelser som mr, ct, røntgen o.l Anonymous poster hash: 21097...1e9
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 Bestill time hos en manuellterapeut. De er mye flinkere enn vanlige allmennleger på slik problematikk, de kan også henvise til undersøkelser som mr, ct, røntgen o.l Anonymous poster hash: 21097...1e9 http://www.manuellterapi.no/default.aspx?sid=6 Anonymous poster hash: 21097...1e9
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 Tusen takk for svar og link! Anonymous poster hash: cd5ae...c94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå