GÃ¥ til innhold

Hvilken veske er finest?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare nysjerrig...🤔

Ps dette er for morro så ingen stygge kommentarer plz😊

 

Anonymous poster hash: 951e2...cfa

post-42-569010_thumb.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den til venstre😊

 

Anonymous poster hash: 250d6...caa

Skrevet

Den til høyre ☺

 

Anonymous poster hash: a532b...dc0

Skrevet

Ingen(måtte bare)😉 Finest var den i midten da...

 

Anonymous poster hash: 97cb5...e85

Skrevet

Den til høyre, men bare om den hadde vært rosa inni (som den i midten) :)

 

Anonymous poster hash: d8534...87a

Skrevet

Den til høyre.

 

Anonymous poster hash: 887bf...57e

Skrevet

Står mellom den i midten og den til høyre- den til venstre var kvalmende. Mellom de andre to den i midten likte jeg best.



Anonymous poster hash: dcf16...e90
Skrevet

Kjempe fæle, men om jeg måtte velge, den til venstre ;)

Skrevet

Grusomme, men den i midten om jeg må velge.

Skrevet

Overhodet ikke min smak og stil, men den til høyre var finest

 

Anonymous poster hash: 6ffdf...fe9

Skrevet

Likte den til høyre best siden den er rød på innsiden.

Skrevet

Midten eller høyre,men ikke helt min stil:-)

Skrevet

Høyre

 

Anonymous poster hash: 5cbdb...e01

Skrevet

Er bare nysjerrig...

Ps dette er for morro så ingen stygge kommentarer plz

 

Anonymous poster hash: 951e2...cfa

 

 

den til høyre

Skrevet

Høyre.

 

Anonymous poster hash: 43327...ef8

Skrevet

Er bare nysjerrig...🤔

Ps dette er for morro så ingen stygge kommentarer plz😊

 

Anonymous poster hash: 951e2...cfa

Jeg har den til høyre og er super fornøyd!! 😊
Skrevet

Den til høyre er finest, den til venstre er nummer 2. Den i midten er stygg synes jeg..

 

Anonymous poster hash: c59d7...9dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...