Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Har fått voltaren stikkpiller av legen som jeg skal ta 3 ganger i døgnet. Men får jo vondt i rumpa og får en følelse av at jeg må på do. Tar av og til paracet stikkpiller, merker ingenting sånt da, så det må jo være noe med voltarenen. Men er dette normalt, vil det bli bedre etter hvert, eller bør jeg bare slutte å ta de. Noen som har erfaring med voltaren som stikkpiller? Anonymous poster hash: 8855a...119
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Ingen som har brukt voltaren? Anonymous poster hash: 8855a...119
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 Hva var grunnen til at du fikk stikkpiller? Kaster du opp? Det er alt for mye unødvendig stikkpillebruk i Norge merker jeg. Kommer fra et annet land, og hos oss er det svært uvanlig å få stikkpiller, eneste grunn er når man kaster opp eller har blokkeringer i tarmen, og derfor ikke får noe nytte av vanlige tabletter. Hadde gått over på tabletter hvis det var mulig. Anonymous poster hash: cfad2...64d
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 Hva var grunnen til at du fikk stikkpiller? Kaster du opp? Det er alt for mye unødvendig stikkpillebruk i Norge merker jeg. Kommer fra et annet land, og hos oss er det svært uvanlig å få stikkpiller, eneste grunn er når man kaster opp eller har blokkeringer i tarmen, og derfor ikke får noe nytte av vanlige tabletter. Hadde gått over på tabletter hvis det var mulig. Anonymous poster hash: cfad2...64d Jeg bruker stikkpiller der det er mulig for jeg klarer ikke svelge tabletter. Ikke hi. Anonymous poster hash: 6f733...37e
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 Hva var grunnen til at du fikk stikkpiller? Kaster du opp? Det er alt for mye unødvendig stikkpillebruk i Norge merker jeg. Kommer fra et annet land, og hos oss er det svært uvanlig å få stikkpiller, eneste grunn er når man kaster opp eller har blokkeringer i tarmen, og derfor ikke får noe nytte av vanlige tabletter. Hadde gått over på tabletter hvis det var mulig. Anonymous poster hash: cfad2...64d Unødvendig stikkpillebruk? Hvorfor er det unødvendig? noen foretrekker tabletter andre stikkpiller. Så lenge en har behov for legemiddelet så er det jo ikke unødvendig bruk. Jeg selv liker ikke å svelge tabletter, så jeg bruker stikkpiller der det er mulig, men har ikke opplevd dette ubehaget før, så kan være jeg må over på tabletter som du sier. Anonymous poster hash: 8855a...119
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 Skyver du de langt nok inn, eller bare rett innenfor åpningen? Og er du sikker på at du stikker rette enden inn først? Anonymous poster hash: 67ed0...cfa
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #7 Skrevet 18. august 2016 Skyver du de langt nok inn, eller bare rett innenfor åpningen? Og er du sikker på at du stikker rette enden inn først? Anonymous poster hash: 67ed0...cfa Jeg har bare dyttet de rett innenfor. Ser at det står i pakningsvedlegget at de skal "langt inn", men hva er langt? Kanskje jeg har brukt de feil? Skal prøve å dytte den litt lengre når det er tid for neste dose. Anonymous poster hash: 8855a...119
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #8 Skrevet 18. august 2016 Jeg har bare dyttet de rett innenfor. Ser at det står i pakningsvedlegget at de skal "langt inn", men hva er langt? Kanskje jeg har brukt de feil? Skal prøve å dytte den litt lengre når det er tid for neste dose. Anonymous poster hash: 8855a...119 Du må nok ganske langt inn med den , hvis ikke sklir den ut igjen jobba i helsevesenet i mange år , og satt uante mengder med stikkpiller . Anonymous poster hash: b956c...95d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #9 Skrevet 18. august 2016 Du må nok ganske langt inn med den , hvis ikke sklir den ut igjen jobba i helsevesenet i mange år , og satt uante mengder med stikkpiller . Anonymous poster hash: b956c...95d Har ikke hatt problem med at den sklir ut igjen, men kjenner av og til ubehag som beskrevet i første post. Det merkelige er den jeg tar før jeg legger meg, fører aldri til ubehag, så det hjelper tydeligvis å ligge. Anonymous poster hash: 8855a...119
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå