Gå til innhold

Endelig lest fifty shades

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lest på engelsk takk og lov for på norsk ville den vært fæl men gurimalla den var dårlig. filmen er da i det minste søt , liker kjemien og synes han er hot. Men hjelpes den boka, måtte tilslutt skumlese.

Anonymous poster hash: 5655a...9a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boka er dårlig skrevet og jeg kjenner jeg blir sint av Anastasia karakteren. Hun er så svak at jeg får fnatt!

Anonymous poster hash: f6f4c...a9f

Skrevet

Leste og på engelsk og filmen er utrolig dårlig kontra boka

Anonymous poster hash: c94b1...bad

Skrevet

Men dere som faktisk liker boka bedre, er det fordi dere lest boka først og ikke syntes karakterene matcher? Jeg så jo filmen først. Og har kun lest den ene, men jeg fant jo kjemien søt. Likte dem sammen og jeg googla faktisk plottet på de neste bøkene for å finne ut det ender bra med dem. Merker jeg må se de neste filmene da, han er jo et fruktfat han Mr Grey da hehe. Men tror jeg blir fasinert av den dominerende greia . Ikke sexen men utenom( ok da sex en og haha) for samme greia med skam. Hvor mange voksne damer likte ikke Nora - William kjemien, og da også William. Den måten han så åpenlyst vil ha henne og ikke gir seg. Jeg synes feks ikke han var kjekk de første klippa av han, ikke før han gikk etter Nora og ble en tøffing jeg liksom "så" han. Mens Thomas Hayes i intervju er en normalt kjekk ung mann er William ganske hot. Oj for en avsporing... Hehe

Anonymous poster hash: 5655a...9a1

Skrevet

Boken er dårlig!!!! Hjelpe meg for noe dritt som er smurt utover papiret. Orket ikke lese ferdig boken.

Anonymous poster hash: 489cf...418

Skrevet

Boka hyller mannlige psykopater som nyter å kontrollere og mishandle damer, og svake damer med Stockholm-syndrom. Har et par venner som driver med BDSM på ganske hardt nivå, og de sa at boka og filmen var et hån mot BDSM. Hos dem er begge likeverdige parter i et forhold, domineringen skjer kun under sex. Ingen av dem begrenser den andre i hva de skal gå med, hva de skal spise, kjøpe og så videre. Ingen av de to hadde orket å leve i et forhold med en mann som dominerte dem utenom sex i tillegg, det er jo bare mishandling.

Det er nok voldelige psykopater her i verden, og jenter skal advares mot disse, ikke oppfordres til å bli sammen med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...