Gå til innhold

Feriepenger av foreldrepermisjon...?🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gikk ut i permisjon i 2014.Fikk dermed feriepenger i 2015 fra arbeidsplassen.Men så lurer jeg på; skal jeg ha feriepenger av foreldrepengene?

Anonymous poster hash: 5a841...da0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det var arbeidsgiver som forskutterte persmisjonspengene får de fleste også feriepenger fra arbeidsgiver. Får du ikke feriepenger fra arbeidsgiver kommer feriepengene fra NAV, men da får du bare feriepenger for 12 uker (mener jeg det er). Og det er ikke akkurat store summen.

Pengene skulle du ha fått i vår / sommer.

Anonymous poster hash: 597a2...27b
Skrevet

Har ikke mottatt noe feriepenger fra nav enda iallefall....det er nav foreldrepengene blir utbetalt fra til meg

Skrevet

Har ikke mottatt noe feriepenger fra nav enda iallefall....det er nav foreldrepengene blir utbetalt fra til meg

Da skulle du fått i mai feriepenger for permisjon i 2015. Det er maks feriepenger for 64 dager.

Du må nesten sjekke med NAV

Anonymous poster hash: 597a2...27b

Skrevet

Jeg var i permisjon fra februar i fjor til november i fjor og fikk feriepenger fra nav i mai

Anonymous poster hash: 7c819...e2c

Skrevet

Takk for svar🙏🏻jeg skal prøve å ringe dem når de åpner😊

Skrevet

Men du gikk ut i perm i 2014?

Da fikk du vel feriepengene i mai 2015 (mulig du fikk alle da hvis du var i perm i mer enn 10/12 uker i 2014).

Jeg gikk ut i permisjon i mai 2015, fikk feriepengene mine i mai 2016.

Antall uker kommer an på hvor stor dekningsgrad du har hatt i permisjonen.

Anonymous poster hash: f523b...31b

Skrevet

Men fikk du ikke feriepenger fra nav i fjor? De 12 første ukene av permisjonen din var vell i 2014. Da blir det jo feriepenger i 2015 og ikke i 2016.

Anonymous poster hash: 7efb1...d9a

Skrevet

Du gikk ut i 2014? Da fikk du i 2015, antagelig både fra nav og arbeidsgiver.

Feriepengene du fikk fra arbeidsgiver i 2015 har ingenting med permisjonen din å gjøre, det er jo feriepenger du opparbeidet deg i 2014...

Dersom nav betalte permisjonen din så fikk du pengene fra de i 2015 og får ingenting nå

Anonymous poster hash: 7b874...68f

Skrevet

Permisjonen startet 30 sep 2014...dere har kanskje rett da.Mottok feriepenger fra arbeidsgiver sommeren 2015.Har ikke mottatt fra noen i år.

Skrevet

Permisjonen varte fra september 2014 til juni 2015.deretter har jeg mottatt kontantstøtte.

Skrevet

Permisjonen varte fra september 2014 til juni 2015.deretter har jeg mottatt kontantstøtte.

Da fikk du det du skulle ha i feriepenger av foreldrepermisjonen i fjor og får ingen ting i år.

Anonymous poster hash: 5bc73...a4f

Skrevet

Ja okei🙈Trodde jeg skulle få fra fjoråret, men det er da de 12 første ukene av permisjonen da..?

Skrevet

Ja det er kun fra de første 10- 12 ukene av permisjonen.

Anonymous poster hash: f523b...31b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...