Gå til innhold

Tips mot baby som plages så ved tannfrembrudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 5 måneder fikk to tenner nede omtrent samtidig for noen uker siden, men han plages voldsomt enda. Han sutrer og hyler om hverandre nesten hele dagen og putter alt som kommer nært han febrilskt inn i munnen for å tygge.

Hvor lenge varer dette? Tips til noe som hjelper utenom Dentinox?

Anonymous poster hash: 61d61...13d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk hva de har på iherb el andre nettsider. Fikk tak i noe i England som funket i motsetning til dentinox.

Anonymous poster hash: 38f24...8c6

Skrevet

Sender all min medfølelse til deg og småen... Snuppa her er ekstremt plaget av tannfrembrudd -vår rekord så langt er 4 mnd med plager for hjørnetennene 😳 Bare 4 tenner igjen her nå -vi teller ned alle mann!

Ikke så oppmuntrende men... 😔

Anonymous poster hash: 6362f...602

Skrevet

Uff, er midt oppi det selv. Her kommer tre jeksler og to småtenner nede samtidig. Vondt, vondt, vondt. Våkner flere ganger om natta, plages med ørene og er generelt tufs. Ikke gøy å se de små plages sånn. Har dessverre ingen råd, bare min fulle sympati.

Skrevet

Sender all min medfølelse til deg og småen... Snuppa her er ekstremt plaget av tannfrembrudd -vår rekord så langt er 4 mnd med plager for hjørnetennene Bare 4 tenner igjen her nå -vi teller ned alle mann!

Ikke så oppmuntrende men...

Anonymous poster hash: 6362f...602

Uff, er midt oppi det selv. Her kommer tre jeksler og to småtenner nede samtidig. Vondt, vondt, vondt. Våkner flere ganger om natta, plages med ørene og er generelt tufs. Ikke gøy å se de små plages sånn. Har dessverre ingen råd, bare min fulle sympati.

Takk, godt å høre at det ikke bare er oss! Trodde dette med tenner kun varte i korte perioder, men ser ikke ut som det gir seg med det første altså..  :frown:

Anonymous poster hash: 61d61...13d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...