Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Hvordan var tiden etterpå? Skal straks gjøre det og gruer meg som f. Mye smerter? Gruer også for narkosen. Har aldri hatt det før. Anonymous poster hash: 340b0...407
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Kan jeg spørre hvorfor du skal fjerne den? Har du høyt eller for lavt stoffskifte? Sliter selv med ustabilt lavt stoffskifte og blir snart koko! Anonymous poster hash: ca06b...2d1
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 Har ikke problemer med stoffskiftet ennå, men de vokser mye og vil vel gi pustebesvær til slutt. Er litt trang i svelget allerede. Hi Anonymous poster hash: 340b0...407
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 Narkosen er ingenting å bekymre seg for. Den merker man jo ikke Jeg fjernet den kirurgisk og var maks uheldig etterpå og fikk en hissig infeksjon som det var mye styr med. Men før den brøt ut hadde jeg ikke mye smerter. Litt ømt, og litt hås i stemmen etter narkosen, men ellers hadde jeg det veldig fint. Arret er blitt kjempefint også og man ser knapt at jeg er operert i halsen. Lykke til!! =) Anonymous poster hash: b9bbd...113
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #6 Skrevet 16. august 2016 Narkosen er ingenting å bekymre seg for. Den merker man jo ikke Jeg fjernet den kirurgisk og var maks uheldig etterpå og fikk en hissig infeksjon som det var mye styr med. Men før den brøt ut hadde jeg ikke mye smerter. Litt ømt, og litt hås i stemmen etter narkosen, men ellers hadde jeg det veldig fint. Arret er blitt kjempefint også og man ser knapt at jeg er operert i halsen. Lykke til!! =) Anonymous poster hash: b9bbd...113 Forresten... Jeg fjernet kun skjoldkjertelen. Vet ikke om du skal fjerne biskjoldkjertlene også siden du skriver skjoldkjertlene i flertall? I så fall har jeg ikke erfaring med å fjerne dem også. Anonymous poster hash: b9bbd...113
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #7 Skrevet 16. august 2016 OG jeg hadde litt trøbbel med å finne riktig dose thyroxin etterpå. Måtte justere Levaxin-dosen opp og ned i ca. et år før jeg fikk riktig dose. Jeg hadde ikke noe ubehag med det, men det kan jo kanskje være godt å vite at man ikke alltid bare kan ta en bestemt dose og at den da stemmer. Anonymous poster hash: b9bbd...113
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #8 Skrevet 16. august 2016 Tror ikke de vet før de åpner opp om biskjoldbruskkjertkene også må fjernes. Skal fjerne begge skjoldbruskkjertlene nå ja. Fikk egentlig bestemme selv om jeg ville ta en først og den andre senere eller begge med en gang. Velger da å ta begge med en gang, ønsker ikke to operasjoner. Takk for svar Anonymous poster hash: 340b0...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå