Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Noen som har kysset mannen de har vært betatt av lenge eller gjort noe man typisk drømmer om uten å få problemer etterpå? Eller er det helt grusomt å se han etterpå? Anonymous poster hash: 20dcf...2d1
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Hvorfor skulle det være grusomt? Anonymous poster hash: 0621b...52c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Mener du at du har tenkt å være utro, Hi? Hvis ikke forstår jeg ikke spørsmålet ditt. Anonymous poster hash: 64bf5...fbd
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 Jeg har gjort det. Der og da var det fantastisk. Helt ufattelig. Men det er klart at man ender med problemer - dersom man er i forhold slik jeg er. Et livslangt vennskap med denne mannen ble ødelagt, jeg klarer ikke å glede meg over noe fordi jeg har sviktet ikke bare min familie, men meg også ( samtidig som jeg sørger over å også ha mistet en venn). Dette skjedde etter at jeg og mannen hadde hatt mange år med dødt samliv. Nå har vi funnet tilbake til hverandre, men jo mer jeg ser i mannen min det jeg en gang falt for - jo verre føler jeg meg for det jeg har gjort.. Hvis du snakket om å kysse en du har vært betatt av i lang tid - og du er singel - så er jeg sikker på at det bare blir positivt. Anonymous poster hash: 13d31...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå