Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Nå er jeg så drittlei av å vente. Er bare en vanlig ansatt med en liten endring på selvangivelsen. Hvor vanskelig kan det være da? Anonymous poster hash: fbc5c...e2d
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Det skal jo komme en gang mellom juni og oktober, så det er ikke noe unormalt enda! Anonymous poster hash: f286c...a96
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 Nå er jeg så drittlei av å vente. Er bare en vanlig ansatt med en liten endring på selvangivelsen. Hvor vanskelig kan det være da?Anonymous poster hash: fbc5c...e2d Akkurat, du er hverken mer eller mindre enn andre. Derfor må du, som mange tusen andre, vente på din tur.Jeg har fått igjen i Oktober de to foregående årene, i år fikk jeg i juli. Ikke noe å vræle etter. Vær glad du betalte nok og ikke måtte til med restskatt. Da hadde du ikke fått vente med betalingen. Anonymous poster hash: 5e4ff...0af
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 Tidligere har jeg bestandig fått pengene i juni, men nå kom de ikke før første uka i august. Statsansatt, ingen endringer. Tror det er fordi enkelte grupper blir tatt ut til ekstra kontroll, og mistenker at mannen min ble det i år. Anonymous poster hash: 1e2cd...24d
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #6 Skrevet 16. august 2016 Jeg fikk i dag:) I fjor fikk jeg i september og året før det i oktober. Fikk 40.000,- igjen (ante ikke at det var så mye) så i kveld blir det take-away sushi på meg og mannen Anonymous poster hash: 2e009...beb
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #7 Skrevet 16. august 2016 Samme her, men bare en liten endring kan koste deg flere måneders venting.. Jeg var skikkelig uheldig en gang, Skatteetaten brukte 1 1/2 år på å finne ut hva jeg skulle ha igjen etter at jeg hadde gjort noen justeringer på selvangivelsen.. De er håpløs innimellom.. Det beste er jo å ikke ha noe å rette på, men det er jo vanskelig når de ikke har fått med seg viktige punkter.. Anonymous poster hash: aba30...a5e
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #8 Skrevet 16. august 2016 Hadde ingen endringer men venter jeg også... Anonymous poster hash: 3c940...fb1
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #9 Skrevet 16. august 2016 Jeg fikk i dag, pleier å få i oktober. Ingen endringer annet enn fordeling av lån mellom meg og mannen min. Anonymous poster hash: ca3fb...874
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #10 Skrevet 16. august 2016 Hadde ingen endringer men venter jeg også... Anonymous poster hash: 3c940...fb1 Samme her Anonymous poster hash: 7bdf4...53c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #11 Skrevet 16. august 2016 Samme her, men bare en liten endring kan koste deg flere måneders venting.. Jeg var skikkelig uheldig en gang, Skatteetaten brukte 1 1/2 år på å finne ut hva jeg skulle ha igjen etter at jeg hadde gjort noen justeringer på selvangivelsen.. De er håpløs innimellom.. Det beste er jo å ikke ha noe å rette på, men det er jo vanskelig når de ikke har fått med seg viktige punkter.. Anonymous poster hash: aba30...a5e Dette er jo direkte feil, det er ikke endringene som avgjør hvem som får i juni og hvem som må vente Er du vanlig arbeidstaker (og ikke selvstendig) er det helt tilfeldig hvem som må vente. De tar de fleste før sommeren, men det er alltid sånn at de ikke rekker alle, og det er tilfeldig hvem som ligger i bunnen av bunken så de ikke rakk den... Jeg har fått i juni med mange endringer, og i september uten endringer. I år fikk jeg i første pulje etter ferien og fikk oppgjøret mitt 25.juli. Anonymous poster hash: fda0a...35d
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #12 Skrevet 16. august 2016 Har alltid fått i juni. for første gang i år kom det ikke i juni så har nok blitt valgt ut til tilfeldig kontroll. det var bare 5000 jeg skulle få igjen men jeg trengte pengene sårt pga. jeg er student og derfor altfor lite penger om sommeren. 2. august fikk jeg melding om at skatteoppgjøret var klart. det var blitt endret til 54.000! så nå er jeg sinnsykt glad for at jeg ikke fikk de i juni Anonymous poster hash: 876dc...826
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #13 Skrevet 17. august 2016 Sier akkurat det samme, HI. Har fått i oktober tre år på rad nå. Hadde jammen ta vært hyggelig om de kom litt før i år. Anonymous poster hash: 497ee...ce5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå