Gå til innhold

En-til-en undervisning, pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har engelsk som morsmål og fag, og har nå blitt bedt om å gi en-til-en undervisning til en bekjent som må lære mer engelsk for å kunne utføre jobben sin. Det er arbeidsplassen som skal betale. Hvor mye bør jeg ta per time (60 minutter)? Jeg kommer til å oppgi dette som inntekt (har eget firma), og skal selvfølgelig også betale skatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du i alle fall ta kr 500,- + mva for.

Anonymous poster hash: eb002...a51

Skrevet (endret)

Du skatter av det - jeg ville i alle fall hatt 750 netto pr time. Det er utrolig krevende med 1 til 1, og dessuten er det antakelig av din fritid. Den bør du sette høy pris på, når det faktisk er en bedrift som betaler i tillegg.

Endret av sug lut
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Enig med luten. 750 netto bør du ha. Minst. Ingen grunn til å selge undervisning på billigsalg.

Skrevet

Jeg ville ikke sagt under 1000 jeg. Med mindre det er snakk om svært mange timer, og totalen blir høy uansett.

Jeg får jo mer enn det for en vikartime på skolen min. Så egentlig ville jeg ha lagt meg litt høyere. På samme nivå som en vikartime.

Anonymous poster hash: f0f3b...493

Skrevet

Ikke under 1000,-

Anonymous poster hash: 2a70f...744

Skrevet

Takk for svar!

Skrevet

Jeg ville ikke sagt under 1000 jeg. Med mindre det er snakk om svært mange timer, og totalen blir høy uansett.

Jeg får jo mer enn det for en vikartime på skolen min. Så egentlig ville jeg ha lagt meg litt høyere. På samme nivå som en vikartime. Anonymous poster hash: f0f3b...493

får du virkelig 1000kr for en vikartimer på skole?
Skrevet

Jeg gir en-til-en-timer i sang, og krever 600,- pr time. Timen varer 45 minutter.

Tror ærlig talt du skal få problemer med å selge ditt arbeid for 1000/t. Da er det jo billigere med en språkreise enn med 10 engelsktimer...

Anonymous poster hash: 02655...9b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...