Gå til innhold

Har dere kjæledyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 5,5 år har så lyst på en katt men vi synes det er for tidlig pga lillebror på snart 3 år. Jeg vurderer derimot et par gullfisk så hun får prøve seg litt.

Jeg er selv oppvokst med zebrafinker fra jeg var 7-10 år. Fikk da oss en katt siden fuglene døde.

Hva mener dere er lurt å ha som et første kjæledyr? Vil ikke ha noen typer gnagere inkl kaniner.

Anonymous poster hash: c77eb...63e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi får snart en katt :) en liten guttepus, er 3,5åringen sin,men jeg order selvsagt alt av ting til han :)

Skrevet

Litt tidlig pga. lillebror? Hva mener du?

Vi har forresten katt. Hadde katt da barnet ble født. Katten døde da barnet var 1 år. Da hun var 2 år fikk vi ny katt:)

Katter er enkle dyr. Koster litt til å begynne med, men ellers lite dyr i drift. Selvstendige dyr, men mye kos :)

Anonymous poster hash: b6e78...310

Skrevet

Vi har hatt katt siden før barna ble født. Skjønner ikke helt argumentet med at han er for liten? En katt klarer seg mye selv, og trenger bare mat, kos og en tur til dyrlegen i blant 😃

Skrevet

Fordi gutten vår er litt vill og høylytt. Er vel som andre gutter i den alderen. Men kan hende det ordner seg? Er redd katten skal bli redd.

Har veldig lyst på en hannkatt😊

Anonymous poster hash: c77eb...63e

Skrevet

Vi har hund,katt og kaniner.

Har alltid hatt katt, eldste ble 18 år.

Den vi har nå er 6.

Bikkja er 2 og kaniner har vi alltid hatt.

Har barn på 16,10,6 og 9 mnd

Skrevet

Vi har hatt katt siden før barna ble født. Skjønner ikke helt argumentet med at han er for liten? En katt klarer seg mye selv, og trenger bare mat, kos og en tur til dyrlegen i blant

Vel, småbarn og katter er en farlig ting. Katter klorer lett både bevisst og ved uhell, særlig under lek. Dessuten er de kronisk fulle av orm, så lenge de går utendørs.

Anonymous poster hash: f3d25...7aa

Skrevet

Vel, småbarn og katter er en farlig ting. Katter klorer lett både bevisst og ved uhell, særlig under lek. Dessuten er de kronisk fulle av orm, så lenge de går utendørs.

Anonymous poster hash: f3d25...7aa

snakk om hysteri

Anonymous poster hash: 26a5c...185

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...