GĂ„ til innhold

Noen som har erfaring med barnemark ?? 😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun fekk medisin mot det i gĂ„r kveld i 19.30 tiden. (Vi og for den del) no bĂŠsja ho, og der er masse mark i bĂŠsjen som lever.. Er det normalt dei ikke er dau enda? FĂ„r helt angst her ! Etter ho bĂŠsja er ho begynt og fĂ„ vondt igjen og 😭

Anonymous poster hash: 387cc...198

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er helt normalt, er ikke sikkert de er dĂžde, fĂžr hun har tatt runde 2 av medisinen etter 14 dager

Skrevet

Etter 48 timer skal alle vÊre dÞde. Grunnen til at man skal ta ny medisin etter en uke, er at det kan finnes egg i "systemet hennes", og medisinen dreper ikke disse, og dermed kan man fÄ mark pÄ nytt. Hvor gammel er hun? Tok hun en pille eller mikstur? jeg gir av og til en ekstra pile dagen etter for Ä vÊre pÄ den sikre siden.

Skrevet

Hun fekk medisin mot det i gÄr kveld i 19.30 tiden. (Vi og for den del) no bÊsja ho, og der er masse mark i bÊsjen som lever.. Er det normalt dei ikke er dau enda? FÄr helt angst her ! Etter ho bÊsja er ho begynt og fÄ vondt igjen og Anonymous poster hash: 387cc...198

Vi opplevde at sÞnnen vÄr ikke ble kvitt barnemarken med Vermox, tok flere dager pÄ rad uten at det hjalp. Legen mente at det var resistens. Fikk resept pÄ et annet legemiddel som tok det. Husker ikke hva det het.

Anonymous poster hash: 16b04...965

Skrevet

Etter 48 timer skal alle vÊre dÞde. Grunnen til at man skal ta ny medisin etter en uke, er at det kan finnes egg i "systemet hennes", og medisinen dreper ikke disse, og dermed kan man fÄ mark pÄ nytt. Hvor gammel er hun? Tok hun en pille eller mikstur? jeg gir av og til en ekstra pile dagen etter for Ä vÊre pÄ den sikre siden.

Hun er 3 Ă„r, mannen kjĂžpte tablett, sĂ„ jeg knuste den og lurte den nedi saft. Kjenner jeg har lyst og gi hun mer for sikkerhetsskyld 😁 Jeg fĂ„r helt angst 😞 Skiftet pĂ„ sengene 2 ganger siden i gĂ„r kveld, klorer toalettet/ dusj og vasken. Vasker klĂŠrene hennes hver kveld. HĂ„per det er fĂžrste og siste gang det kommer i hus 😄

Anonymous poster hash: 387cc...198

Skrevet

Ville prÞvd Ä fÄ i henne pillen hel. Vet det er vanskelig for noen, men her gÄr det best med drikkeflaske nÄr de skal svelge tabletter.

Anonymous poster hash: f7030...2d5

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...