Gå til innhold

Hva er dette?? Obs detaljer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden lørdag har jeg hatt eksplosiv og løs avføring. Kommer gjerne under eller etter ett måltid, noen ganger lenge etter måltid. Når jeg går på do, så kommer det myyye luft. Ingen endringer i kosthold, har flyttet til en ny plass, der vannet kommer fra bekk.. Magesmerter har jeg like før jeg springer på do, kjennes som kramper i magen..

Begynner å bli litt bekymret.. Aldri vært plaget med magen før, har heller vært litt for hard avføring enn løs..

Anonymous poster hash: 8ffbc...473

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt det lokale Mattilsynet der du bor, mener du kan få analysert vannet ditt hos dem. Hvis ikke vil de sikkert anbefale deg hvem du får det gjort hos. Men en venninne av meg fikk for få år siden analysert brønnvannet sitt dit hun flyttet. Det var ikke drikkbart uten å bli renset. Det burde egentlig ikke en gang dusjes i.

Hørtes ikke særlig trygt ut at vannet kommer fra en bekk.... er det lovlig? Trodde det måtte være større kilder, bekker blir jo så fort forurenset av f.eks. dyreavføring - da kan dere fort pådra dere diverse parasitter.

Anonymous poster hash: 44a3a...40c
Skrevet

En ting til.... jeg ville kontaktet legen din også og bedt om å få levere inn en avføringsprøve for å få sjekket for ulike bakterier og parasitter.

Det kan være viktig både for behandling, men også for å dokumentere det (om de finner noe) opp mot ev. funn i drikkevannet.

Har dere kjøpt hus så vil jeg tro vannkvaliteten vil være noe dere kan få reduksjon i prisen for, og leier du er huseier trolig ansvarlig for å sikre vannet.

Anonymous poster hash: 44a3a...40c
Skrevet

Ville gjort som over.

Men kan hende du har et virus. Her går det diaré nå..

Anonymous poster hash: a770f...6c7

Skrevet

E.coli-bakterier?

Få vannet testet!

Anonymous poster hash: 3130b...b9f

Skrevet

Få vannet testa! Vi hadde en skrekkhistorie der alle i familien ble dårlige, og så fant de ei død katt ( !!!!! ) i vannet. 

Anonymous poster hash: 7abcb...6f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...