Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Og hvorfor? Skal skaffe meg ny mobil men ønsker ikke nyeste samsung edge da de er får store , og heller ikke iphone. Anonymous poster hash: 5d339...fa1
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Beklager, alt annet enn iphone er trægt og komplisert og tacky. Bare å innse det. Anonymous poster hash: 332bb...a05
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 Hvorfor ikke iPhone? Har iPhone 6s og den er så enkel og håndtere. Den er veldig praktisk lagt opp. Lett å finne frem. Lagrer de sidene du er mye inne på slik du lett kommer tilbake. Tar flotte bilder. Lett meny. Anonymous poster hash: be5ca...800
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #4 Skrevet 19. august 2016 Hvorfor ikke iPhone? Har iPhone 6s og den er så enkel og håndtere. Den er veldig praktisk lagt opp. Lett å finne frem. Lagrer de sidene du er mye inne på slik du lett kommer tilbake. Tar flotte bilder. Lett meny. Anonymous poster hash: be5ca...800 Fordi den er så dyr og jeg har dårlig erfaring med Iphone i tillegg så vil jeg ha noe som tåler å falle i bakken uten å knuse. Derfor vil jeg ikke ha Iphone, men nå har jeg allerede kjøpt ny mobil så jeg fant noe som jeg likte. Anonymous poster hash: 5d339...fa1
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #5 Skrevet 19. august 2016 Hvilke mobil kjøpte du? Jeg aha akkurat kjøpt meg en Sony performance x og er superfornøyd med den. Har hatt iPhone i 4 år før det og savner ikke iPhone. Er så glad jeg kan ha eksternt minnekort, tar mye bilder og filmer med telefonen som tar mye plass. Anonymous poster hash: 67e64...a7a
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #6 Skrevet 19. august 2016 Kjøp en HTC, M9 eller M10. Svært gode telefoner og svært enkel å bruke. Anonymous poster hash: a9cf5...2f5
tante grusom master of law Skrevet 19. august 2016 #7 Skrevet 19. august 2016 Huawei p8. Kjempebra telefoner, og du får utrolig mye for pengene.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #8 Skrevet 19. august 2016 Kjøp 4-tommers iphonen. Like rask som de store, men billigere også kjøper du et godt og beskyttende cover til den. Iphone et uovertruffen i brukevennlighet, kundetilfredshet og tilgjengelig programvare. Anonymous poster hash: 3365c...1ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå