Gå til innhold

Hvilken mobil anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor? Skal skaffe meg ny mobil men ønsker ikke nyeste samsung edge da de er får store , og heller ikke iphone.

Anonymous poster hash: 5d339...fa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, alt annet enn iphone er trægt og komplisert og tacky. Bare å innse det.

Anonymous poster hash: 332bb...a05

Skrevet

Hvorfor ikke iPhone? Har iPhone 6s og den er så enkel og håndtere. Den er veldig praktisk lagt opp. Lett å finne frem. Lagrer de sidene du er mye inne på slik du lett kommer tilbake. Tar flotte bilder. Lett meny.

Anonymous poster hash: be5ca...800

Skrevet

Hvorfor ikke iPhone? Har iPhone 6s og den er så enkel og håndtere. Den er veldig praktisk lagt opp. Lett å finne frem. Lagrer de sidene du er mye inne på slik du lett kommer tilbake. Tar flotte bilder. Lett meny.

Anonymous poster hash: be5ca...800

Fordi den er så dyr og jeg har dårlig erfaring med Iphone i tillegg så vil jeg ha noe som tåler å falle i bakken uten å knuse. Derfor vil jeg ikke ha Iphone, men nå har jeg allerede kjøpt ny mobil så jeg fant noe som jeg likte.

Anonymous poster hash: 5d339...fa1

Skrevet

Hvilke mobil kjøpte du? Jeg aha akkurat kjøpt meg en Sony performance x og er superfornøyd med den. Har hatt iPhone i 4 år før det og savner ikke iPhone. Er så glad jeg kan ha eksternt minnekort, tar mye bilder og filmer med telefonen som tar mye plass.

Anonymous poster hash: 67e64...a7a

Skrevet

Kjøp en HTC, M9 eller M10.

Svært gode telefoner og svært enkel å bruke.

Anonymous poster hash: a9cf5...2f5

Skrevet

Huawei p8. Kjempebra telefoner, og du får utrolig mye for pengene.

Skrevet

Kjøp 4-tommers iphonen. Like rask som de store, men billigere også kjøper du et godt og beskyttende cover til den.

Iphone et uovertruffen i brukevennlighet, kundetilfredshet og tilgjengelig programvare.

Anonymous poster hash: 3365c...1ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...