Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Ser det er flere her som kommenterer at 15 dager er lenge. Hvis man ser på barns utv. og tilknytningsteori så er det ikke lenge. Men ser man på antall ansatte og organiseringen, så tenker jeg at det kanskje er det. Det jeg mener med den siste setningen er at det kan bli veldig urolig på ei avdeling når man har foreldre gående over lengre tid. Med "kun" tre voksne og ni barn er det vanskelig å få delt gruppa i noen stor grad. Noen skal legges mens noen spiser, noen kler på seg mens de andre er ute osv. Kanskje må vi alle se HELE barnegruppa istedet for bare å se vårt eget barn? Kanskje det gagner de fleste? Anonymous poster hash: 37f70...60f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Kanskje folk skal følge rådene fra pedagogisk leder på avdelingen? Og det gjør vel de fleste? Anonymous poster hash: 3d6ed...50f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Bhg er pliktig til å løse slike situasjoner. Det er jo jobben dems. Nr 1 var tilvent etter 3-4 dager. Ikke noe problem. Nr 2 begynte i forrige uke og har nesten full dag idag med 1.dupp osv. Unger er forskjellige og det må taes hensyn til. Derfor vil ikke de i bhg at alle nye skal begynne samtidig. Anonymous poster hash: 246c3...4c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå