Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 For å være helt ærlig, jeg er lei! Det er jo helt normalt, men nå er jeg så lei at dagene er så lange og kjedelige at jeg omtrent ligger på gulvet på ettermiddagen Jeg kommer ikke til å bytte jobb, så trenger å finne motivasjonen igjen for å like jobben og glede meg til å komme hit igjen. Noen tips? Anonymous poster hash: 30c29...246
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Jeg har vært ansatt i mange år samme sted. Motivasjonen min har gått opp og ned. Når jeg merker at motivasjonen er dalende tar jeg tak. Jeg ber om nye/andre oppgaver. Ikke jobbytte, men foreslår at jeg skal overta en eller annen oppgave og gjerne gi fra meg en oppgave jeg synes er kjedelig. Jeg minner meg selv på hva jeg liker med jobben. Samfunnsnyttig arbeid, fleksitid, hjemmekontor-ordning, hva som helst som kan anses som positivt. Jeg tar samtidig tak i resten av livet mitt. Inviterer familie på besøk, foreslår hyttetur med venner, gjør ett eller annet prosjekt hjemme... Hvis du virkelig er lei bør du vurdere å skifte jobb, eventuelt ta en videreutdannelse. Men de fleste blir jo lei av og til selv om de egentlig har en grei jobb. Anonymous poster hash: d8799...ba4
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Jeg fikk en ny motivasjon da jeg ble spurt om å være verneombud! Fikk masse spennende kurs, og noen nye oppgaver og ansvar. Kanskje du kan engasjere deg i hms? Eller det sosiale på jobb? Starte vinklubb, syklubb, lunsj-tur, filmkvelder, kakebaking eller hva som helst. Anonymous poster hash: 9ac18...2b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå