Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Skal på jobbintervju og har spurt en venn/tidligere studiekamerat om å være referanse. men så viser det seg at han også har søkt den jobben. pluss en annen jobb i samme firma. Og den andre jobben ser jeg de nå lyser ut på nytt (noe som er veldig merkelig, for han er veldig kvalifisert til den). Han har sagt ja til å væe referanse, men det vil kanskje se rart ut? Anonymous poster hash: 2e198...4f8
Førstemann Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Det hadde jeg aldri gjort. Det må jo være en grunn til at han ikke fikk den andre jobben.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Jeg ville heller ikke hatt ham som referanse. Når han har søkt samme jobb som deg har han en interessekonflikt, noe han burde informert deg om! Siden han ikke har gjort det, så ville jeg ikke stolt på ham som referanse! Han ønsker samme jobb selv, da er det ikke i hans interesse å gi deg en god referanse... Anonymous poster hash: e98ca...df7
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 Nei, det ville jeg ikke ha satset på. Bruk en annen referanse. Om du kommer rett fra studie, bruk eller en av lærerne/veilederen. Anonymous poster hash: c1a08...0d4
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 Han sa at han også hadde søkt samme jobb idet jeg spurte om han kunne stille opp. Har altså ikke lagt skjul på noe. Han ble ikke kalt inn til intervju, og mener også selv han er mest kvalifisert for den andre jobben. Har all grunn til å stole på ham, men får heller spørre noen andre. Kommer ikek rett fra studie, men har jobbet samme sted i mange år, så da blir det to herfra og en fra et styre jeg er med i. Takk for svar HI Anonymous poster hash: 2e198...4f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå